וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מודה שקרסה - אבל עדיין מאמינה שתגיע לפלייאוף העליון

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 8:40

במועדון יודעים כי "כולם היו חלשים" נגד מכבי תל אביב. תכנית המשחק של קוז'וך לא עבדה, חסרונו של טוקלומטי הורגש, ובכל זאת, בקבוצה בטוחים: שני ניצחונות יספיקו לטופ 6

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מכבי פתח תקוה ספגה אמש (שבת) סטירת לחי מצלצלת, אחרי שהובסה 4:0 בידי מכבי תל אביב בבלומפילד. הקבוצה של רן קוז'וך נקלעה ליום שחור שבו אף אחד מהשחקנים לא ממש הגיע למשחק ואם לא מספר שערים פסולים של היריבה בשל נבדלים גבוליים, התוצאה יכולה היתה להיות גדולה עוד יותר. אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, בליגה ובגביע, המלאבסים נעצרו ולא מצאו שום פתרון למשחק השוטף של קבוצתו של רובי קין.

"לא הופענו למשחק, אין משהו אחר להגיד, כולם היו חלשים ומנגד מכבי תל אביב באו והיו מצוינים מהדקה הראשונה", אמרו בפתח תקוה בסיום. "נצטרך לנתח וללמוד מה לא עבד לנו. יש לנו עכשיו משחק גביע נגד הפועל חיפה ואחריו הדרבי, שכולם יודעים מה החשיבות שלו בשביל המועדון".

קוז'וך ירד עם פנים חתומות מכר הדשא בשריקת הסיום וגם הוא כמובן לא אהב את מה שראה במשחק. המאמן האמין שקבוצתו יכולה ללחוץ גבוה את מכבי תל אביב, כפי שעשתה במרבית המשחקים האחרונים, כולל זה נגד הפועל באר שבע בטרנר, אבל בפועל כל התוכניות השתבשו, עם ספיגת השער המוקדם ובעיקר כי מכבי תל אביב מנגד. רובי קין החמיא לפני המשחק ליריבו, אבל ידע למצוא את הפתרונות כדי לשבור די בקלות את משחק הלחץ של פתח תקוה.

ניב יהושע מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
כלום לא עבד/אריאל שלום

אחת הסיבות העיקריות לקריסה היתה כי עידן טוקלומטי, בורג מרכזי בחלק הקדמי, התעורר חולה עם חום בבוקר המשחק והודיע לצוות המקצועי שהוא לא יכול לשחק. קוז'וך הקפיץ להרכב את רוי קורין שאיכזב מאוד, כמו יתר חבריו בקישור ובהתקפה.

במועדון עדיין מפנטזים על כרטיס לפלייאוף העליון כשהמפתח מבחינתם הוא שני ניצחונות בשני המשחקים שנותרו עד סיום הליגה הסדירה, שניהם במגרש הביתי בפתח תקוה. במחזור הקרוב יתארחו המלאבסים אצל הפועל בדרבי העירוני ובמחזור סיום הליגה יארחו השחקנים של קוז'וך את בית"ר ירושלים. "במצב שנוצר בטבלה, שש נקודת ייתנו לנו כנראה את הכרטיס לפלייאוף ונעשה הכל כדי שזה יקרה", אמר גורם במועדון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
נקודת אור. אוהדי מכבי פתח תקוה/קובי אליהו

במועדון הוציאו הבוקר הודעה רשמית ובה נכתב: "למרות האכזבה המקצועית על כר הדשא אתמול, אי אפשר להישאר אדישים כלפי 500 הכחולים המדהימים שליוו אותנו בבלומפילד והאמינו בכל ליבם שמכבי בדרכה החדשה יכולה לנצח גם במגרשים הכי קשים בארץ. נכון, זה היה מאכזב - ומאוד. אבל גם בתוך התהליך יש מהמורות, נלמד ונתקן ונעשה הכי טוב שאפשר על מנת להמשיך לגרום לכל אוהד של הקבוצה להאמין בה ולהתאהב בה מחדש.

"ברצוננו להביע את הערכתנו הגדולה לקהל הגדול שהגיע והתאכזב והחלטנו שבמשחק הקרוב בגביע המדינה (שלישי 20.00 בסמי עופר) כל אוהד שירכוש כרטיס - יקבל כרטיס אחד נוסף מאיתנו ללא עלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully