וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפלייאוף: הפועל גליל מטה אשר/עכו הבטיחה את המקום הראשון

מוליכת הטבלה שמרה על המאזן המרשים עם 0:3 קליל על המעפיל. כפר סבא גברה על רחובות, אשדוד על עילבון. בנשים, עילבון ניצחה את בנות נצרת

מחוץ לקווים, 29.2/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

משחקי ליגת העל בכדורעף גברים ונשים המשיכו הערב (שבת) כשבמוקד הפועל גליל מטה אשר/עכו הבטיחה את המקום הראשון לפני הפלייאוף, כשהפועל כפר סבא ניצחה את הפועל רחובות. אצל הנשים, מ.ס. עילבון ניצחה את מכבי בנות נצרת.

הפועל גליל מטה אשר/עכו - הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 0:3 (13:25,13:25,14:25)

הפועל גליל מטה אשר עכו עשתה את עבודתה על הצד הטוב ביותר עם 0:3 חלק שמשאיר את הקבוצה במקום הראשון עליו שמרה בשקדנות לאורך כל העונה. מנגד המעפיל ניסתה אך לא הצליחה למנוע ממטה אשר ניצחון.

נועם כץ, מאמנה של מטה אשר אמר אחרי המשחק: "אנחנו שמחים וגאים לסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון. עברנו שינויים רבים במהלך העונה ולכן ההישג יפה. ברור לנו שההמשך יהיה קשה הרבה יותר, כאשר קבוצות התחזקו מאוד וצירפו שחקנים טובים."

הפועל גליל מטה אשר/עכו. שמעון כהנמן, אתר רשמי
הבטיחו את המקום הראשון. מטה אשר/אתר רשמי, שמעון כהנמן

הפועל רחובות - הפועל כפר סבא 3:0 (25:20,25:22,25:23)

במשחק בו כל המערכות היו צמודות ומרתקות והוכרעו ברגעי סיום המערכה, בסופו של דבר כפר סבא ניצחה לאחר שהייתה חדה יותר והשכילה להרוויח נקודות שהובילו אותה לניצחון 3:0 ברחובות.

מ.ס. עילבון - מכבי אשדוד 3:0 (25:17,25:23,25:14)

לאחר שברוב המשחק שלטה אשדוד למעט מערכה אחת בה ניצחה אך הדרך לניצחון הייתה קשה וצמודה יותר, היא הצליחה לנצח את המשחק ולהשיג ניצחון משמעותי בעבורה לקראת השלבים המכריעים של השנה. עילבון מנגד ניצבת בתחתית הטבלה ולא הצליחה לצאת עם ניצחון מן המשחק.

נשים:

מ.ס עילבון - מכבי בנות נצרת 0:3 (9:25,14:25,13:25)

בדרבי המגזר, עיילבון ביכולת נהדרת שמרה על מיקומה בצמרת ועשתה את המוטל עליה. השחקניות של עילבון שמרו על היכולת בצורה טובה ושלטו ללא עוררין לאורך כל המערכות. מנגד בנות נצרת איבדו עוד משחק בעונה הזו ונשארו עם מאזן הניצחונות המצומצם של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully