וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדוריד נשים סיימה את החלק הראשון של מוקדמות אליפות אירופה

השחקניות של גלעד מאור הפסידו 32:28 לנבחרת אוקראינה וחתמה את סבב המשחקים הראשון עם 3 הפסדים. החלק השני ייערך בגרמניה בחודש הבא

מחוץ לקווים, 29.2/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

נבחרת הנשים של ישראל חתמה הערב (שבת) את השתתפותה בסבב המשחקים הראשון של מוקדמות אליפות אירופה שנערך בסלובקיה, בהפסד 32:28 (19:14) לנבחרת אוקראינה. הנבחרת קיימה 3 משחקים מאז יום רביעי - היא נוצחה מול סלובקיה המארחת 31:22, ושלשום 28:27 מול האוקראיניות (שגם הן אירחו בסלובקיה, בעקבות המלחמה בארצן). החלק השני במוקדמות ייערך בגרמניה, בחודש הבא - ישראל תארח שם את סלובקיה, ותפגוש לשני משחקים את גרמניה, מוליכת הבית עם 4 נק' משני משחקים, שתתמודד מחר מול סלובקיה (שלישית, עם 2 נק'). אוקראינה במקום השני עם 4 נק' וישראל אחרונה, ללא נקודות).

בניגוד למשחק הקודם מול אוקראינה, בו שחקניות הנבחרת חזרו מפיגור של 8 שערים בדקות הסיום לשיוויון, המשחק הערב, בחלקים רבים - היה צמוד יותר. עבור הנבחרת בהדרכתו של גלעד מאור - כבשו: שיר וקרט 7, מור שאול 6, שירה ג'רבי 4, אנה לזינסקי ושרה אשורי 3 כ"א, קרן טפליצקי 2 ועמית איזק, אנה סטורזו'ק ואושר כהן 1 כ"א. השוערות גאיה בן זיקרי עם 8 עצירות ואגם ניסימזון 3 עצירות.

מור שאול נבחרת ישראל בכדוריד נשים. איגוד הכדוריד בסלובקיה, אתר רשמי
בלטה, אך הנבחרת רשמה הפסד נוסף. מור שאול/אתר רשמי, איגוד הכדוריד בסלובקיה

במשחק נכח שגריר ישראל איתן לבאון, שהגיע לעודד יחד עם רעייתו וחברי הקהילה המקומית. כעת, עם שובה של הנבחרת לארץ מחר - בשבוע לאחר מכן יחלו סדרות חצי גמר הפליאוף בליגת אתנה (בנות הרצליה - הפועל ראשל"צ, מכבי הארזים ר"ג - מ.כ חולון), וב-29 בחודש גם גמר גביע המדינה בין האלופה ומחזיקת הגביע המכהנת הפועל ראשל"צ לבין מ.כ חולון, במסגרת הצגה כפולה עם גמר הגברים בין הפועל ראשל"צ לרמת השרון, בהיכל קבוצת שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully