וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק מפתיע? בקטלוניה מדווחים: ניימאר דוחף לחזור לברצלונה

הברזילאי פצוע ולא משחק באל הילאל, אבל שואף לחזור למועדון בו כיכב בקיץ הבא כשחקן חופשי: "רוצה לחזור לכושר לקראת מונדיאל 2026"

קליפ סיכום השבוע, 29.2/ספורט1

האם לקראת שלהי הקריירה הדועכת שלו, ניימאר ירשום קאמבק מפתיע במיוחד ויחזור לברצלונה? הרבה מאוד מים עברו בירקון מאז שהברזילאי שבר את שיא ההעברות כשנרכש על ידי פריז סן ז'רמן מברצלונה תמורת סכום שיא שעדיין לא נשבר של 220 מיליון יורו.

אלא שכעת מתפרסמים דיווחים שהברזילאי בן ה-34 עשוי לחזור לבארסה כשחקן חופשי לא בקיץ הקרוב, אלא בקיץ הבא, אז יסתיים החוזה שלו באל הילאל והוא יוכל להצטרף בהעברה חופשית. בעוד שאל הילאל הסעודית שועטת לאליפות על חשבון אל נאסר של רונאלדו, הברזילאי כמעט לא שיחק דקה במועדון הזה לפני שנפצע והושבת.

ניימאר. GettyImages
יחזור לברצלונה? ניימאר בבחריין/GettyImages

האינטרס של ניימאר הוא ברור: לחזור לכושר לפני המונדיאל ב-2026, בתקווה לרשום הופעה אחרונה בגביע העולמי. מבחינת ברצלונה העסקה הזו עשויה להשתלם אם השחקן יגיע בחינם וכמובן תמורת שכר מופחת משמעותית ממה שהורגל אליו. ז'ואן לאפורטה הנשיא הנוכחי זוכר לטובה את ניימאר, שרשם את השנים הכי יפות שלו בברצלונה וגם זכה עמה בטרבל ב-2015.

לאחרונה התפרסמו דיווחים לפיהם ניימאר עשוי להתאחד עם מסי וסוארס באינטר מיאמי, אבל הברזילאי עדיין שואף לשחק ברמות הגבוהות ביותר, חרף כמות הפציעות החריגה שלו. ניימאר מבקר על בסיס קבוע בברצלונה כדי לבקר את בנו שחי בעיקר יחד עם זוגתו לשעבר. כמובן שהעסקה הזו תלוי מאוד גם במאמן שיגיע לברצלונה במקומו של צ'אבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully