וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה צירפה את המתאזרח קייל פייט מהפועל אילת

2.3.2024 / 19:51

המתאזרח של הקבוצה הדרומית נאלץ לעזוב אחרי שזבלין הצטרף ותפס את מקומו בסגל. הכתומים החליטו לצרף אותו במקומו של דאסטי האנאס שעבר להפועל תל אביב וינסו לעצור את המשבר אליו נקלעו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

הגארד המתאזרח קייל פייט שוחרר הערב (שבת) באופן רשמי מהפועל אילת והצטרף לעירוני נס ציונה עד לסיום העונה. פייט צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הכתומים כבר במשחק הליגה נגד הפועל חולון ביום שישי הקרוב.

נס ציונה חיפשה חיזוק בתקופה האחרונה לאחר שנקלעה למשבר ולרצף של הפסדים והייתה מעוניינת בתחילה לצרף את דניאל רוזנבאום מהפועל גליל עליון, אך העסקה לא יצאה לפועל. האפשרות להחתים את פייט, שנחשב על תקן של מתאזרח חדש, נהייתה רלוונטית אחרי שנס ציונה שחררה את דאסטי האנאס להפועל תל אביב.

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
מאמן נס ציונה, אלעד חסין/דני מרון

פייט (25, 1.92) הגיע הקיץ לאילת אחרי שסיים את קריירת המכללות שלו במהלך עונת 2022/23 בניו מקסיקו סטייט. לפני כן שיחק באוניברסיטת אריזונה סטייט ובאינדיאן ריבר. הגארד בחר לעזוב את ישראל עם פתיחת המלחמה וחזר רק לפני מספר שבועות כשהוא עורך הופעה אחת נגד מכבי תל אביב בחוץ. אחרי שאילת החתימה את הסנטר ארטיום זבלין, היא יכלה לרשום רק אחד מבין המתאזרחים, והוחלט לשחרר את פייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully