וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוליכת הלאומית מעדה, שלוש הדולקות אחריה השיגו ניצחונות

קרית שמונה הסתפקה ב-0:0 בכפר סבא, בני יהודה נותרה במקום השני עם 1:3 על רמת השרון, טבריה ויפו שמרו על סטטוס-קוו מולה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

חלקו השני של המחזור ה-24 בליגה הלאומית נערך הערב (שני) כאשר ארבע הראשונות בטבלה שיחקו במקביל אחרי שהודחו בשמינית גמר גביע המדינה. המוליכה עירוני קרית שמונה הסתפקה ב-0:0 בכפר סבא והרודפות אחריה ניצחו: בני יהודה גברה 1:3 על הפועל ניר רמת השרון, עירוני טבריה חגגה 1:2 בעכו על האחרונה בטבלה איחוד בני שפרעם ומכבי יפו השיגה 0:2 על הפועל אום אל פאחם.

הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה 0:0

את בני שפרעם בליגה ניצחה עירוני קרית שמונה 1:2 בדקה ה-96 ואת רמת השרון בגביע ביום חמישי ניצחה באותה תוצאה בדקה ה-97. הערב היא כמעט השיגה הכרעה בדקה ה-99, אבל הנגיחה של מוחמד אבו רומי פגעה בשחקן יריב, חלפה מעל המשקוף והותירה את שי ברדה מתוסכל, כשהפער מהיריבות הצטמק מעט. הפועל כפר סבא הייתה קרובה לכבוש במחצית הראשונה, כולל משקוף של דניאל גולאני בדקה ה-41, אבל יכולה להיות מרוצה ממשחק חמישי ברציפות ללא הפסד ומכך שעצרה רצף של שלושה הפסדים במפגשים עם קרית שמונה, נגדה לא מצאה את הרשת בששת המשחקים האחרונים. הירוקים במקום ה-14, ממנו הולכים למבחנים מול נציגת ליגה א', ורחוקים ארבע נקודות מחוף מבטחים.

בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון 1:3

הכתומים ידעו להתאושש מהרביעייה הכואבת שספגו מהפועל פתח תקוה בגביע ולא נבהלו גם ממחצית שלמה בנחיתות מספרית. אלירן עטר חזר להרכב ושבר בצורת ארוכה עם שער ראשון מאז אמצע נובמבר בכדור חופשי נהדר (17), שביט מזל כבש מחזור שלישי ברציחפות (22) ואז הגיעה הרחקתו של אבובקאר בארי רגע לפני ההפסקה. רמת השרון, שניצחה את בני יהודה פעמיים בעונה שעברה וחסרה את בן רייכרט המורחק, לחצה והצליחה לצמק מרגלי ריצ'רד קולה אמבומבו (51), אבל ההגנה שלה שהיא אחת החלשות בליגה, אפשרה למזל להשלים צמד (62) ובני יהודה חגגה ניצחון בית חמישי ברציפות בליגה. האורחת עדיין במקום השישי.

דקה 17: גול! עטר סובב כדור חופשי נפלא מ-25 מטרים אל הקורה ופנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 22: גול! הוצאת חוץ מהירה מצד ימין לעבר הירש שהעביר רוחב, ומזל הקדים בתיבת החמש את השוער עידו שרון והרשית. 0:2 לבני יהודה.

דקה 45: כרטיס אדום! בארי בעט בכדור, אבל גם בבן הדדי שנותר שרוע על הדשא. פגיעה קשה מצד הקשר הגמבי, בני יהודה נותרה ב-10 שחקנים.

דקה 51: גול! הגנת בני יהודה לא הסתדרה עם הרמה מצד שמאל, הכדור הגיע לקולה אמבומבו שירה פנימה וצימק ל-2:1.

דקה 62: גול! ברשצקי הרים קרן מצד ימין, מזל השתלט בקלות ומשלושה מטרים ירה לרשת העליונה את השני שלו במשחק. 1:3 לבני יהודה.

אלירן עטר שחקן בני יהודה חוגג שער. אודי ציטיאט
שער ראשון מאז אמצע נובמבר. אלירן עטר/אודי ציטיאט

איחוד בני שפרעם - עירוני טבריה 2:1

המשחק בטרנר עשה טוב לשלישית בטבלה, שאחרי שמתחה את הפועל באר שבע בגביע ידעה לחזור למסלול הניצחונות בליגה, בה צברה נקודה בלבד בשלושת המחזורים הקודמים. והיב חביבאללה כבש את ה-11 שלו העונה בליגה (30) והארגנטינאי פרנקו מסורק הכפיל (73), כשמנגד נועלת הטבלה רק הקטינה מרגלי יואל אבוחצירה (82) וסופרת שלושה הפסדים זהים של 2:1 מאז מינויו של לידן לדויה ושישה הפסדים רצופים בסך הכול. שפרעם עם ההגנה הגרועה בליגה ובמאזנה 16 נקודות בלבד - שש פחות מהמקום ה-14 שמוליך למבחנים ו-10 מחוף מבטחים.

דקה 30: גול! מסיקה הצליח להסיט מהאוויר לעבר חביבאללה, שהסתובב ברחבה ובעט פנימה את ה-11 שלו העונה בליגה. 0:1 לעירוני טבריה.

דקה 73: גול! הברזילאי סזאר העביר מסירת רוחב חזקה משמאל והארגנטינאי מסורק הגיח מאחור ובאין מפריע ניתב את הכדור אל הרשת. 0:2 לעירוני טבריה.

דקה 82: גול! אבוחצירה ניצל סדרת טעויות מביכות בהגנת טבריה והכניע מקרוב את בומשטיין כדי לצמק ל-2:1.

והיב חביבאללה, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
יש לו כבר 11 שערי ליגה העונה. והיב חביבאללה/מאור אלקסלסי

מכבי יפו - הפועל אום אל פאחם 0:2

בחצי העונה הראשונה שלו במכבי יפו היה לניב זריהן שער בודד, אבל במחזור הקודם הוא קטע בצורת ארוכה עם שער ניצחון מול עירוני טבריה והפעם העניק למדורגת רביעית עוד שלוש נקודות. שחקן הכנף נגח מקרוב (36) את השער היחיד הערב באצטדיון בנס ציונה והשאיר את קבוצתו במאבק על הכרטיסים לליגת העל. הפועל אום אל פאחם לא הצליחה להשוות ונותרה במקום התשיעי, מרחק נקודה מהפלייאוף העליון.

דקה 36: גול! קבהא לא הצליח להסיט עם העקב בכדור קרן, נגח בניסיון שני אל תיבת החמש וזריהן המשיך עם הראש מקרוב וחגג מחזור שני ברציפות. 0:1 למכבי יפו.

דקה 43: אחרי החמצת ענק של יפו בתום מבצע הכנה גדול של יצחק, הפועל אום אל פאחם יצאה למתפרצת וגבאי החמיץ לבדו מול השוער מלול.

דקה 90+2: גול! המחליף הצעיר דניאל מאיה קיבל כדור לבדו ברחבה ומצא את הרשת עם שערו הראשון בלאומית. 0:2 למכבי יפו.

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל נוף הגליל - מכבי הרצליה 0:1
הפועל רמת גן - מ.ס. כפר קאסם 1:1
הפועל ראשון לציון - הפועל עכו 0:2
הפועל עפולה - סקציה נס ציונה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully