וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד פוגש את היריבה האהובה עליו, יונייטד תשחזר שפל היסטורי?

אחרי החמישייה שלו בגביע, סיטי והחלוץ יארחו את השדים שמולם כבש הכי הרבה באנגליה. האדומים לא הפסידו ארבעה דרבים רצופים בחוץ מאז 1955. דוקו ופודן מתחרים על מקום בהרכב, רשפורד אמור לפתוח מנגד

תקציר מהגביע האנגלי: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי לא טעמה הפסד מאז ה-1:0 לאסטון וילה לפני כמעט שלושה חודשים. מחר (ראשון, 17:30 בספורט1), כשתארח את הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד, יתחיל מבחינתה חודש נוסף שבו אסור לה להפסיד ובו מצפים לה משחקי נוקאאוט מול קופנהאגן וניוקאסל בליגת האלופות ובגביע בהתאמה, לצד מפגשי ליגה עם המתחרות הישירות שלו על האליפות - ליברפול וארסנל. יונייטד? היא תנסה בעיקר לקלקל ליריבה העירונית ולצבור נקודות שישאירו אותה במאבק על כרטיס לאחד המפעלים האירופיים בסיום העונה.

אחרי החמישייה המפלצתית שירה לרשת לוטון בניצחון 2:6 בגביע, ארלינג הולאנד יפגוש את היריבה האהובה עליו באנגליה. נגד השדים האדומים כבש החלוץ הנורבגי חמש פעמים - צמד ב-0:3 בסיבוב הראשון העונה ושלושער ב-3:6 המוחץ אשתקד.

אחד משותפיו להתקפה מחר עשוי להיות ז'רמי דוקו, לנוכח הספק לגבי ג'ק גריליש שסוחב פציעה, אם כי גם פיל פודן מתחרה על מקום בהרכב. גם יושקו גברדיול בסימן שאלה אחרי שכאבים בקרסול גרמו לו להחמיץ שני משחקים. נתן אקה צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי כמו שהיה נגד לוטון.

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. Nathan Stirk, GettyImages
בעיצומה של הבצורת, רשפורד ינסה לעזור למנצ'סטר יונייטד לא לשחזר את השיא השלילי מ-1955/GettyImages, Nathan Stirk

רצף של ארבעה ניצחונות ליגה העניק מעט שקט לאריק טן האח, עד שמנצ'סטר יונייטד חזרה לסורה והפסידה לפולהאם בשבוע שעבר אחרי שספגה בדקה 97. רק נגיחה של קאסמירו בדקה 89 העלתה את השדים לרבע גמר הגביע עם 0:1 על נוטינגהאם פורסט ביום רביעי, ומחר הם יקוו להימנע מהפסד חוץ רביעי רצוף לסיטי בליגה, דבר שלא קרה מאז ספטמבר 1955. ההפסד לפולהאם היה ה-10 של יונייטד העונה והיא מתקרבת להשוואת שתי העונות הגרועות בתולדותיה מהבחינה הזו, 2013/14 ו-2021/22, בהן נוצחה 12 פעמים.

מרכוס רשפורד שלא כבש בחמש הופעותיו האחרונות אמור לפתוח בחוד בהיעדרו של רסמוס הוילונד, כשגם מייסון מאונט והארי מגווייר לא יעמדו לרשותו של טן האח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully