וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחק העונה: ביברס נאתכו כבש צמד, פרטיזן מעל הכוכב האדום

עודכן לאחרונה: 2.3.2024 / 23:48

אחרי החתימה לעונה נוספת, הקשר הוביל ל-1:3 על פאנצ'בו. גלזר והכוכב האדום ניצחו בבאצ'קה טופולה ומפגרים בנקודה אחרי המוליכה, אותה יארחו לדרבי רותח בשבוע הבא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

שבוע לפני משחק העונה בליגה הסרבית ואחרי שחתם על חוזה לעונה נוספת בפרטיזן בלגרד, ביברס נאתכו כבש הערב (שבת) צמד תוך שש דקות והוביל את קבוצתו לניצחון 1:3 על ז'לזניצ'אר פאנצ'בו. האורחת השוותה ל-1:1, אבל נאתכו גלש והרשית בדקה ה-29 אחרי הכנה בראש של סאמד בזדאר ובחלוף שש דקות דייק מהנקודה הלבנה וחגג את התשיעי שלו העונה בליגה הסרבית. הישראלי הוחלף בדקה ה-61 ויגיע חם לדרבע, כאשר יש לו העונה גם שבעה בישולים.

עומרי גלזר וחבריו ניצחו לפני כן 1:3 בחוץ את השלישית בטבלה באצ'קה טופולה והם עדיין בפיגור נקודה מפרטיזן. גלזר אמנם נכנע לנגיחת שוויון של פאנטוביץ' בדקה ה-61, אבל גלור קאנגה שכבש בפנדל (36), בישל מיד לאחר מכן לעוסמאן בוקארי (63) והקוריאני וואנג אין-בום סגר עניין עם פנדל נוסף (84).

* נטע לביא שיחק הבוקר 80 דקות במשחק שהסתיים בניצחון הבכורה של גמבה אוסקה בליגה היפנית העונה. הישראלי וחבריו, שפתחו עם 1:1 אצל מאצ'ידה במחזור הראשון, השיגו 0:1 על אלבירקס ניגאטה במשחק הבית הראשון שלהם העונה. בעוד שבועיים תמתין להם איוואטה.

השער של ביברס נאתכו

* עומרי גנדלמן עלה מהספסל של גנט בדקה ה-81 בהפסד של קבוצתו 4:2 לסטנדרד ליאז' במחזור ה-28 בליגה הבלגית. הקשר הישראלי וגנט נמצאים במקום השביעי בטבלה.

* בליגה הבכירה בקזחסטן יצאה לדרך עונה חדשה, כאשר בהרכב קייראט פתח עופרי ארד שהשלים 90 דקות בניצחון הביתי 1:2 על קיזילז'אר, במפגש בין הקבוצות שסיימו במקומות 4 ו-5 בהתאמה בעונה שעברה. הבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב.

* יהב גורפינקל ערך בכורה מוצלחת במדי צנג'דו רונגצ'נג, שניצחה 0:2 את צ'ינגדאו במחזור הראשון של הליגה הסינית. המגן השמאלי שנרכש מהפועל תל אביב קיבל את המספר 11 והיה פעיל על כנף שמאל כשמאחוריו שלושה בלמים. אנדריגו הברזילאי (30) ויאנג לי (90) הכריעו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

* דוד קלטינס השלים 90 דקות בעמדת המגן הימני של סט. ג'ונסטון, שסיימה ב-1:1 ביתי מול ליבינגסטון במחזור ה-29 בליגה הסקוטית והתקדמה לפחות זמנית למקום התשיעי.

* גיא חדידה נותר על הספסל של זלגרשג בהפסד החוץ 1:0 אצל קישווארדה במחזור ה-23 בליגה ההונגרית.

* סער פדידה ישב על הספסל של אולימפיה לובליאנה ולא שותף ב-1:1 הביתי במשחק העונה מול צלייה, ששמרה על יתרון שבע הנקודות על פני אולימפיה בפסגת הליגה הסלובנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully