וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למרות החששות: פיורנטינה תארח את מכבי חיפה עם קהל"

הרשויות באיטליה שקלו לסווג את המשחק ב-14 במרץ בסיכון גבוה, אבל על פי דיווחים התקבל אישור לקיים אותו במתכונת רגילה. מכירת הכרטיסים צפויה להיפתח בקרוב ועל הרוכשים תחול חובת הזדהות

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

באיטליה טוענים כי על אף החששות הביטחוניים, המשחק בין פיורנטינה למכבי חיפה בפירנצה ב-14 במרץ ייערך עם קהל. בשעות הבוקר דווח באיטליה על התלבטות של ממש ברשויות המקומיות אם לאשר את קיום המשחק עם קהל, או שמא לקיים אותו מול יציעים ריקים - כפי שנערך משחק הגומלין של הירוקים מול גנט בסיבוב הקודם, בהתאם להמלצת הרשויות בבלגיה.

כעת על פי האתר "טוטומרקאטו", החשש הוסר והמשחק באצטדיון ארטמיו פרנקי שידוע באווירה החמה שאוהדי הוויולה משרים בו, ייערך במתכונת רגילה. יחד עם זאת, במסגרת מכירת הכרטיסים שאמורה להיפתח בקרוב לקהל הרחב, תחול חובת הזדהות מוקדמת על כל אוהד שיחפוץ להיכנס ליציעים.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוכלו להגיע למשחק בפירנצה. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בחודש שעבר גנט נאלצה לארח את מכבי חיפה ללא קהל בהוראת ראש עיר והרשויות המקומיות, שטענו שיש סכנה לקיום המשחק ולשלום הציבור וקיבלו החלטה שהמשחק יתקיים בדלתיים סגורות - בסיומו כזכור מכבי חיפה חילצה תיקו יקר שהעלה אותה שלב. גם בפירנצה בחנו את האפשרות לארח את המשחק בדלתיים סגורות עקב החשש מהפגנות פרו פלסטיניות שעלולות לסכן את שלום הציבור ואולי גם את קיום המשחק, אולם כעת נראה שהתקבלה החלטה אחרת - ושני המשחקים (כולל המשחק "הביתי" של מכבי חיפה בבודפשט) ייערכו לעיני קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully