וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ניסה אותו, והוא נענה לאתגר": המספרים של אבדיה מול ג'יימס

הישראלי סיפק את משחק השיא שלו מול הכוכב האגדי מולו התקשה בעבר, בארה"ב שיבחו: "שמר אותו הכי טוב שרק אפשר, ממשיך לפרוץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

פסגת הקריירה של כל כדורסלן ב-NBA היא כנראה המפגשים עם לברון ג'יימס. למזלו של דני אבדיה, או שלא, הוא והמלך משחקים בעמדות זהות ולא פעם - כמו במשחק בלילה שעבר בין הוויזארדס ללייקרס - הם שומרים אחד על השני, מה שהופך את הדו קרב למרתק עוד יותר.

המספרים מראים שאבדיה נחל הצלחה חלקית בלבד במפגשי העבר עם לברון. בסך הכל הוא פגש את ג'יימס בחמישה משחקים עד הלילה, ורק באחד מהם קלע מספר נקודות דו ספרתי. הלילה הוא אמנם לא קבע את שיא הנקודות האישי שלו במפגשים לברון (17 נקודות במרץ אשתקד, עם 4 מ-14 מהשדה), אבל 15 הנקודות שקלע הגיעו תוך יעילות משופרת, ועם ערך מוסף של ריבאונדים (15) ואסיסטים (5).

בסך הכל, היה זה המשחק הטוב ביותר של אבדיה נגד לברון ג'יימס מתחילת קריירת ה-NBA שלו. "דני אבדיה חזר למגרשים אחרי שלושה משחקים ונראה טוב מאוד. לברון ג'יימס בחן אותו ואיפשר לו לזרוק מהשלוש, ודני נענה לאתגר", כתב הפרשן קווין ברום בלוג "BulletsForever" המסקר את הוויזארדס. "אבדיה בילה את רוב הערב בשמירה על ג'יימס, ושמר אותו הכי טוב שרק אפשר לשמור את אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, שגם בגילו עדיין שחקן ממש טוב".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
כבר לא כדאי לבחון אותו. אבדיה מול לברון/רויטרס

ג'יימס סיים את המשחק עם 31 נקודות ו-9 אסיסטים, אבל לקח 24 זריקות, איבד 4 כדורים ובפוזשנים בהם אבדיה שמר עליו, דייק ב-2 מ-8 בלבד מהשדה.

גם בפודקאסט "Locked On Wizards" שיבחו את אבדיה, ואמרו: "דני נראה טוב מאוד. הוא ממשיך לפרוץ, הוא ממשיך להשתפר התקפית ולהרשים. אין ספק שהוא עשה את ההתקדמות שכולנו ציפינו לראות ממנו בהתקפה. הוא צריך להיות שחקן של מספרים כאלה, כמו שהעמיד במשחק הזה".

הלילה מצפה לאבדיה ולוושינגטון אתגר לא פחות גדול, עם מפגש מול הקליפרס עמוסת הכוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully