וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החסרה רוצה להתאושש נגד חולון הלוהטת

שבת בליגת העל: אלכסנדר, מנפורד, אנגולה וזלמנסון מחוץ לסגל האדומים נגד הסגולים שיציגו את מקול (19:15). רנדולף וג'ונסון לא יתלבשו אצל ירושלים שרוצה לצאת מתקופה רעה נגד קרית אתא (20:45)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת). שבועיים אחרי שניצחה אותה במשחק בית, הפועל חולון הלוהטת עם קווין הרווי הנהדר תתארח אצל הפועל תל אביב שאיבדה את המקום הראשון בטבלה במשחק מהמחזור השמיני. הפועל ירושלים, שהפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בליגה, תארח את עירוני קרית אתא שגברה עליה לפני מספר שבועות.

הפועל תל אביב - הפועל חולון (19:15)

לראשונה העונה בליגה, הפועל תל אביב מגיעה למשחק בתחושה שהם עם הגב לקיר. החבורה של דני פרנקו איבדה את המקום הראשון למכבי תל אביב עם שני הפסדים בשלושת משחקי הליגה האחרונים, וגם המצב בסגל רחוק מלהיות אופטימלי. קסביאר מנפורד מושעה לאחר שנתפס על סמים, והמצב הרפואי של עידן זלמנסון, קייל אלכסנדר ובריאן אנגולה לא בשיאו. האדומים צירפו במהלך פגרת הנבחרת את המתאזרח דאסטי האנאס מעירוני נס ציונה, והוא יוכל לשחק רק במשחקי הליגה. זלמנסון, אלכסנדר ואנגולה נותרו מחוץ לסגל, כמו גם האנאס שטרם הצטרף לאימונים.

בשבוע שלפני פגרת הנבחרת הייתה הפועל חולון בעיצומה של תקופה רעה. הסגולים איבדו שחקנים לפציעות, נקלעו לשורה של הפסדים, וראו כיצד לוח המשחקים העתידי גם לא מבשר טובות. דווקא אז הצליחה חולון להפוך את הקערה, ניצחה את הפועל חיפה ברוממה, המשיכה לניצחון ביתי מפתיע על הפועל תל אביב וחזרה מהפגרה ביום רביעי עם ניצחון חוץ ענק על הפועל ירושלים, כשבכל המשחקים מצטיין שחקן החיזוק החדש קווין הרווי שמסתמן כאחד המובילים בליגה. לפתע הסגולים מתקרבים אל המקום השלישי בטבלה, כשבאמצע השבוע הם יחזרו לשחק גם בליגת האלופות. דרו קרופורד שסובל מפציעה קלה לא יתלבש, טאג'יר מקול יערוך בכורה.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור, מול שחקן הפועל חולון, האנס ואנוויין. אודי ציטיאט
עוד מוקש לאדומים. בר טימור במפגש הקודם עם חולון/אודי ציטיאט

הפועל ירושלים - עירוני קרית אתא (20:45)

בהפועל ירושלים חשבו שאחרי שהקבוצה התייצבה הם יוכלו לפלס את דרכם לצמרת, אך אחרי ארבעה ניצחונות רצופים באמצע העונה נקלעה שוב הקבוצה מהבירה לרצף שלילי עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, כולל שני הפסדים ביתיים למכבי תל אביב והפועל חולון, והתדרדרה עד המקום השביעי בטבלה. בירושלים עדיין מאמינים כי הם מחזיקים באחד הסגלים החזקים בליגה, וכי מדובר בתוצאה של תקופה פחות טובה ביחד עם השינויים שנעשו בסגל, ומקווים לצאת לדרך חדשה כבר נגד קרית אתא. ליוואי רנדולף וכריס ג'ונסון נותרו מחוץ לסגל.

אחת מההפתעות הגדולות של העונה עד כה נמצאת מספיק רחוק מהתחתית הבוערת ורוצה להמשיך במסע שלה לעבר הפלייאוף. קרית אתא ניצחה את הפועל ירושלים לפני פחות מחודש, ולקראת המשחק בירושלים היא תקבל מחדש את בן שרף שחזר ממחנה "כדורסל ללא גבולות" בשבוע האולסטאר של ה-NBA. קרית אתא יצאה לפגרה עם הפסד חוץ מפתיע להפועל אילת, ובקבוצה מאמינים ביכולת של השחקנים להמשיך להתעלות במשחקים הגדולים כפי שכבר עשו נגד כל הקבוצות הגדולות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully