וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד בכורה לרמת השרון, מכבי ראשל"צ חגגה בדרבי ופתחה פער

שתי העולות לגמר גביע המדינה הפסידו בליגה: המוליכה נוצחה 33:31 על ידי מ.כ חולון, הפועל ראשון לציון נכנעה 32:29 למכבי שהתבססה במקום השני

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

אחרי ששתיהן העפילו לגמר גביע המדינה בכדוריד - א.ס רמת השרון והפועל ראשון לציון נחלו הפסדים כואבים בליגה. זה החל עם רמת השרון, שנוצחה 33:31 על ידי מ.כ חולון. השתיים, במצב העניינים הנוכחי, עשויות להיפגש בחצי גמר הפליאוף.

רמה"ש רושמת הפסד בכורה אחרי 14 ניצחונות ותיקו בליגה (ההפסד הקודם של רמת השרון נרשם אגב ב-15 במאי 2023 - במסגרת המשחק הרביעי בחצי גמר הפליאוף מול מכבי ראשל"צ). נדב מלאכי הצעיר עם שיא קריירה של 9 שערים (8 מהם בפנדלים). אור לוי 8, ריף כהן ועמית ריינסברג 4 כ"א, פיליפ קאלו 3, אור ממן ופטריק אובינה 2 כ"א, חן ליבגוט 1. שוערים: מושיקו אלימלך 12 עצירות, זיו קדן 2 עצירות. רם טורקניץ הוביל את רמה"ש עם 7 שערים, דניאל צרפתי 4, ריסטו וויאצ'יץ' ולאונרדו דה אלמיידה 3 כ"א, בן ליברטי, לידור פסו ואריאל ביטון 2 כ"א, נועם סוסנה ואוראל נחמני 1 כ"א.

שחקן מכבי ראשון לציון ירמי סידי בדרבי. פאבל יפנוב, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
ראשון לציון נצבעה צהוב. ירמי סידי/אתר רשמי, פאבל יפנוב, מכבי ראשון לציון

בסיום הדרבי - מכבי ראשל"צ מתבססת במקום השני, ופותחת יתרון של 5 נקודות על פני הפועל ראשל"צ השלישית, ומקטינה לשתיים מהפסגה. כרגע מסתמן שהשתיים ייפגשו בחצי גמר הפליאוף, הגם שההפסד של האדומים הקטין את היתרון שלהם על פני חולון ואשדוד שבמקומות 5-4 לשתי נקודות בלבד. יתרון ביתיות? מכבי ראשל"צ רושמת ניצחון שני העונה בנחלת יהודה, ושוב ב-3 שערי יתרון. הדרבי הראשוני נפתח בשליטה של הצהובים שהוליכו ביתרון 3 שערים, אבל האדומים התעשתו, ביצעו מהפך וירדו להפסקה ביתרון 12:15.

מכבי ידעה לחזור, להפך וירמי סידי וגל עזריאל העלו בדקות האחרונות ליתרון שיא - 30:26 (55'). נמניה פריבאק כבש צמד שערים, אבל פאבל אטמן ואיבן קראצ'יץ' הבטיחו את הניצחון של מכבי - במשחק שבו הצטיין השוער גרדימיר צ'נבסקי. בו אור גונן הובילא את הפועל עם 8 שערים. תומר בודנהיימר 6, אולג אסטרשפקין 4, נמניה פריבאק וליאור גורמן 3 כ"א, שי נתן ואמיר שניידר 2 כ"א, מרקו מאטיץ' 1. עצירות שוערים: אלכס מרקלאו 10, ליאור קפלן עם 3. מבקיעים למכבי: ירמי סידי 7, נדב ניזרי 6, איוון קראצ'יץ' 5, גיא גרא ופאבל אטמן 4 כ"א, צח מלול 3, גל עזריאל 2, איתי שלמא 1.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully