וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לכפר שלם והפסד לדימונה, הפועל רעננה בורחת

פלג בראון קבע 0:1 בדקה ה-90+7 מול שמשון כפר קאסם, המדורגת שנייה במחוז דרום נכנעה במפתיע 2:0 לקרית מלאכי. בצפון היורדת מהלאומית בדרך חזרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

המחזור ה-19 בליגה א' דרום נמשך היום (שישי) ובמוקד הניצחון של הפועל כפר שלם, מוליכת מחוז דרום שניצחה 0:1 בחוץ את שמשון כפר קאסם משער של פלג בראון בדקה ה-90+7 - וזאת למרות שהיום גם נערך הדרבי של אשדוד, בסיומו עירוני ניצחה 1:2 בחוץ את אדומים.

שמשון תל אביב ניצחה כבר אתמול את מכבי יבנה 0:1 ומ.ס. דימונה גברה 0:2 בחוץ על קרית מלאכי היום משערים של גיל חדד ועמראן אלקרינאוי, כך שכפר שלם ידעה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד ובזכות הניצחון הדרמטי שמרה על יתרון של 3 ו-4 נקודות בהתאמה.

עוד בליגה א' דרום, עירוני מודיעיון ניצחה בקלות 0:4 את הפועל מרמורק שהולכת ומתקרבת בצעדי ענק לליגה ב'. ירמיהו חולון דרסה 0:5 את הפועל לוד והפועל בקעת הירדן כבשה גם כן חמישייה כגברה 1:5 על בית"ר נורדיה.

אייל אינברום שחקן הפועל כפר שלם. ברני ארדוב
אייל אינברום שחקן הפועל כפר שלם/ברני ארדוב

בליגה א' צפון, המוליכה הפועל רעננה גברה בביתה 0:1 על מכבי אתא/ביאליק בזכות יובל טיטלמן והגדילה את יתרונה בפסגה, כי המדורגת שנייה מ.ס. טירה נכנעה בביתה 1:0 להפועל מגדל העמק שרשמה הפתעה גדולה.

במשחקים נוספים במחוז צפון, הפועל כפר כנא והפועל בועיינה נפרדו ב-2:2 במשחק תחתית, מ.ס. קרית ים ניצחה 0:2 את הפועל כאוכב במשחק קצוות והפועל באקה אל גרבייה הביסה 0:4 את עירוני נשר שמסתבכת בתחתית. במשחק האחרון, הפועל בני זלפה הפסידה 3:2 לצעירי אום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully