וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמל באולם נפל וחזר, הפועל עפולה הביסה 73:91 את הפועל חיפה

שישה שחקנים ובראשם וייס (16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) קלעו בספרות כפולות במשחק שהופסק ל-20 דקות. 5 נק' להמילטון בבכורה בשורות המפסידה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

הפועל חיפה ביצעה עוד שינוי בסגל כאשר צירפה את אלכס המילטון במקומו של איתי מושקוביץ והיא קיוותה שבבכורה שלו הוא יצליח להוביל אותה לניצחון השני שלה העונה על הפועל עפולה, חודש אחרי שעשתה זאת בהארכה במשחק דרמטי.

במשחק ההשלמה מהמחזור החמישי, שלא עבר בצורה חלקה לאור תקלה שגרמה לנפילת החשמל באולם באמצע הרבע הרביעי, זה הסתיים בתבוסה בתוצאה 91:73 שהותירה אותה מסובכת בתחתית ואפשרה למקומיים להגדיל את הפער ביניהן לשני ניצחונות ולטפס למקום השמיני.

בעוד הפועל חיפה הגיעה אחר שינויים עם הזרים בפגרה, הפועל עפולה הכריעה את ההתמודדות כבר ברבע השלישי, עוד הרבה לפני שנהיה חושך באולם והייתה סכנה להמשך המשחק שבסופו של דבר חודש כעבור 10 דקות. עפולה נהנתה מ-16 של ספנסר וייס שגם קטף 10 כדורים חוזרים וחילק 7 אסיסטים, מ-15 נקודות של לוקאס גולדנברג, 14 נקודות קלע מרסלוס ארלינגטון, קסיוס סטנלי תרם 13 וכחלק משישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות הגיעו ל-11 נקודות מוריאל לוטאטי ותומר אסייג.

שחקני הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון, ניר שפר, מוריאל לוטאטי. מאור אלקסלסי
ניצחון מוחץ שהושג עוד לפני שנפל החשמל/מאור אלקסלסי

מן העבר השני, המילטון ב-35 דקות על הפרקט קלע 5 נקודות ומסר 4 אסיסטים. לעומתו ג'ובונטה רדיק קלע 21 נקודות (11 מ-13 מקו העונשין), מרקוס בינגהאם תרם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-13 ריבאונדים, גם עמית גרשון קלע 13 וג'ון דייויס הוסיף עוד 15 נקודות שמרביתן בג'אבז' טיים.

אם הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים ב-24:24 - רבע שבו הפועל חיפה עוד הספיקה לרוץ 0:10 - ברבע השני המקומיים החלו ללחוץ על הדוושה והיו אלו וייס ושלטון שקבעו יתרון דו ספרתי. האורחים עוד הורידו את ההפרש ל-48:40 במחצית, אבל גם אחרי ההפסקה שלטון התחיל את המחצית השנייה בצורה טובה עם שלשה, סל של לוטאטי וחמש נקודות רצופות של ארלינגטון פתחו הפרש שיא וההכרעה הושגה.

עד הסיום ההפרש רק הלך וגדל, אלא כשלוח התוצאות הראה 56:80 לעפולה, החשמל באולם נפל עקב תגלה, המשחק חודש אר לאחר כ-20 דקות והאורחת ניצלה זאת כדי למזער נזקים בגארבז' טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully