וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה: "קשה לספק מספרים כשאתה בקושי משחק. אני צריך גב מהמאמן"

בריאיון לרדיו ירושלים, קשר בית"ר התייחס לראשונה למערכת היחסים עם יוסי אבוקסיס ("האמין בשחקנים אחרים"), הביקורות ("לא פתחתי בהרכב מהמחזור השלישי"), הגעת ברק יצחקי שאיתו שיחק במכבי ת"א ("יודע מה אני יכול לתת") ושיתוף הפעולה עם ירדן שועה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

דור מיכה בשבוע שעבר פתח בהרכב בית"ר ירושלים לראשונה מאז ה-18 בספטמבר. הוא איבד את מקומו בהרכב עוד לפני המלחמה, נפצע ורק עם מינויו של ברק יצחקי למאמן זכה לקבל קרדיט. הבוקר (שישי) בריאיון לרדיו ירושלים, הקשר התראיין וסיפר בהרחבה על החודשים הלא פשוטים שעברו עליו, בהם ישב בעיקר על הספסל.

"זה לא סוד שהעונה שלי לא מספיק טובה. חתמתי בבית"ר ירושלים עם ציפיות שונות. אצל המאמן הקודם לא שיחקתי מספיק וגם נפצעתי, אז דברים לא הלכו כמו שרציתי. זו הייתה הסיטואציה. מקווה שעכשיו אשחק יותר ואוכיח את עצמי, שאצליח להביא את עצמי לידי ביטוי במאני טיים של העונה".

דור מיכה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הבטחתי לבית"ר שאוכיח את עצמי". דור מיכה/ברני ארדוב

אם הבחירה לחתום בבית"ר ירושלים הייתה נכונה: "הייתה תחושה שחזרתי מקפריסין להפועל באר שבע כדי לשקם את הקריירה, אבל שיחקתי הרבה דקות, הייתי מלך הבישולים וסיימתי בתחושה לא טובה, אבל זה לא שלא שיחקתי. כשיוסי (אבוקסיס) וברק (אברמוב) הביאו אותי לקבוצה, הם חשבו שירדן שועה יעזוב - גם הבנתי בין השורות שלא הייתי מגיע אם היו יודעים שירדן נשאר. לא ניצלו מספיק את האפשרות לשחק עם שנינו ביחד ואני מקווה שעכשיו זה יקרה. מלכתחילה אמרתי לבית"ר שיתנו לי חוזה לעונה אחת והבטחתי להם שאוכיח את עצמי. גם התחלתי טוב את העונה, אבל מהמחזור השלישי ועד האחרון לא שיחקתי בהרכב אפילו פעם אחת".

הקשר עם יוסי אבוקסיס: "זה לא שהוא איבד בי את האמון, אלא שהיו לו 11-13 שחקנים שהוא מאוד האמין בהם ורץ איתם. אני גם לא יכול לבוא בטענות כי היו להם הרבה שחקנים טובים. הייתי מנסה להכניס אנרגיות ולהביא מעצמי גם כשעליתי מהספסל או כשלא שיחקתי, אבל הסיטואציה לא תמיד נעימה. מבחינה מקצועית דברים לא תמיד הולכים, אבל מבחינת רצון ומוטיבציה אני נותן מעצמי 100 אחוז בכל אימון ובכל משחק. בכל דקה שלי על המגרש אתן הכל. קשה לספק מספרים כשאתה משחק עשר דקות, שחקן, בטח שחקן יצירתי כמוני, צריך ביטחון ורצף של משחקים, אמונה וגב מהמאמן".

מיכה גם נשאל על המאמן החדש ברק יצחקי, איתו שיחק במכבי תל אביב: "הוא מכיר אותי ויודע מה אני יכול לתת, אבל הוא ישפוט אותי רק על היכולות שלי. כולנו מבינים את הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה כרגע, שתי נקודות מירידת ליגה - מי שלא מבין שאנחנו בסכנה ממשית צריך לבדוק את עצמו. אנחנו במלחמה על החיים, על המועדון הזה, אנחנו הבאנו את הקבוצה לסיטואציה הזו ונצטרך להוציא אותה ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully