וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גנט: גם המשחק של מכבי חיפה נגד פיורנטינה ייערך ללא קהל?

מכירת הכרטיסים למשחק שמינית גמר הקונפרנס ליג בפירנצה טרם נפתחה, באיטליה נטען כי הרשויות בוחנות את המצב והעלו חשש שתיאסר כניסת אוהדים לאצטדיון

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה תארח את פיורנטינה ביום חמישי בבודפשט לעיני קהל במפגש הראשון של שמינית גמר הקונפרנס ליג, אבל ייתכן שלא כך יהיה במשחק הגומלין בפירנצה. לפי דיווח הבוקר (שישי) באיטליה, הרשויות המקומיות טרם קיבלו החלטות לגבי משחק הגומלין שייערך ב-14 במרץ וקיימת האפשרות שכמו במפגש בין גנט למכבי חיפה בבלגיה, יהיה זה משחק נוסף שייערך ללא קהל.

באיטליה מדווחים על "לא יותר ממאות אוהדי פיורנטינה" שיעשו את הדרך לבודפשט למשחק הראשון, אבל במקביל עלה חשש שיצטרכו לארח את מכבי חיפה ללא נוכחות אוהדים ומבהירים שזו הסיבה לכך שטרם נפתחה מכירת הכרטיסים לגומלין בפירנצה. מדובר בהחלטה שהרשויות המקומיות צפויות לקבל ואינה נוגעת כלל לאופ"א, לפיורנטינה או למכבי חיפה - רק לשם השוואה, ביום חמישי תארח אולימפיאקוס את מכבי תל אביב בנוכחות אוהדים, כולל מעל אלף אוהדים צהובים-כחולים שיגיעו ליוון.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוכלו להגיע למשחק בפירנצה? אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בחודש שעבר גנט נאלצה לארח את מכבי חיפה ללא קהל בהוראת ראש עיר והרשויות המקומיות, שטענו שיש סכנה לקיום המשחק ולשלום הציבור וקיבלו החלטה שהמשחק יתקיים בדלתיים סגורות - בסיומו מכבי חיפה חילצה תיקו יקר שהעלה אותה שלב. כעת גם בפירנצה בוחנים את האפשרות לארח את המשחק בדלתיים סגורות עקב החשש מהפגנות פרו פלסטיניות שעלולות לסכן את שלום הציבור ואולי גם את קיום המשחק כפי שחששו בגנט, אולם החלטה טרם התקבלה ויש להבהיר שבשלב זה מדובר בדיווח ראשוני בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully