וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של זידאן חשף: אלה שלוש ההצעות היחידות שהוא יסכים לקחת

לידיעת יונייטד ובאיירן: קשר העבר תומאס גראבסן סיפר בריאיון על שיחה שערך עם 'זיזו' ששיחק איתו בריאל מדריד, במהלכה הבהיר מהן האופציות היחידות שרלוונטיות עבורו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

זינדין זידאן מוזכר בימים האחרונים כמועמד מוביל לאימון מנצ'סטר יונייטד או באיירן מינכן בעונה הבאה, אבל לפי הפרסום הבוקר (שישי) ב"RMC" הצרפתי, 'זיזו' כלל לא מעוניין להגיע לתיאטרון החלומות או לאליאנץ ארנה. יתרה מכך, לפי אחד מחבריו של זידאן, יש בדיוק שלוש הצעות שיגרמו לו אחרי שלוש שנים לקחת על עצמו תפקיד חדש.

זידאן לאחרונה נשאל על האפשרות שירצה לאמן באיטליה "יום אחד" והשיב "למה לא?" וגם הוסיף ש"הכל יכול לקרות, אבל בוודאות שאחזור לאמן, זה משהו שאשמח לעשות שוב", אבל אם להסתמך על דברי תומאס גראבסן הדני, ששיחק עם זידאן בריאל מדריד למשך שנה, לצרפתי יש מטרות שהן לא מנצ'סטר יונייטד או באיירן מינכן.

מאמן הכדורגל הצרפתי זינדין זידאן בטקס הענקת כדור הזהב לשנת 2022. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
יסרב למנצ'סטר יונייטד ולבאיירן מינכן? זידאן/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

"שוחחתי עם זידאן לפני שנתיים והוא אמר לי שיש רק שלושה תפקידי אימון שמעניינים אותו: מארסיי, ריאל מדריד ונבחרת צרפת", סיפר קשר העבר הדני, "נפגשנו במדריד וזה בדיוק מה שהוא אמר לי. שאלתי אותו אם הוא רוצה לחזור לאמן באותה שיחה לפני שנתיים והוא ענה לי שזה יקרה רק כאשר אחת משלוש האפשרויות הללו תתאפשר".

בכל אופן, בשביל לאמן את נבחרת צרפת, דיי ברור שהוא יצטרך שהטריקלור תיכשל ביורו הקרוב - אחרת ההזדמנות הבאה שלו תהיה רק אחרי מונדיאל 2026. בריאל מדריד הוארך חוזהו של קרלו אנצ'לוטי לאחרונה והאופציה של מארסיי ככל הנראה תמיד תהיה רלוונטית אם ירצה בכך, על אף שרק לפני כעשרה ימים מונה ז'אן לואי גאסה בן ה-70 במקום ג'נארו גאטוזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully