וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מ"נייקי" והקמת חברה עצמאית: המהלך ההיסטורי של ברצלונה

האלופה הספרדית תסיים את התקשורת עם המלבישה הרשמית ועשויה להקים מאפס אחת משלה עצמה על מנת לא להתחלק ברווחים עם חברות נוספות

קליפ סיכום השבוע, 29.2/ספורט1

זה לא סוד שברצלונה מתקשה בשנים האחרונות לאזן את ההכנסות וההוצאות של המועדון. אדרבא, הקבוצה החליפה נשיא, כשחואן לאפורטה חשף את השערוריות הפיננסיות שהתרחשו תחת ז'וספ מריה ברתומאו עם מכירה וקניית שחקנים בסכומים שלא תאמו את זרימת המזומנים מאחורי הקלעים בקבוצת הפאר הספרדית. אחד המהלכים הגדולים לאחרונה, תחת לאפורטה, היא עזיבת הקאמפ נואו לצורך שיפוצים, וכעת נראה שהמהלך הבא עשוי להיות היסטורי בכדורגל העולמי.

בתקופה האחרונה החלו דיווחים כי ברצלונה שוקלת להיפרד מ"נייקי", המלבישה הרשמית שלה עוד משנות ה-90. בארסה קיוותה להגדיל משמעותית את הסכם החסות עם המלבישה האמריקאית, אך המשא ומתן בין שני הצדדים נמצא על סף קריסה, והאלופה הספרדית חשבה על אלטרנטיבה מעניינת. לפי "ספורט" הספרדי, דווקא אחרי שהחלה בשיחות עם חברות כמו "פומה", בברצלונה שוקלים את האפשרות להקים חברת הלבשה והפצה משל עצמם, כך שכל הרווחים יגיעו ישירות למועדון ולא יתחלקו עם חברת הלבשה מבחוץ.

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
הקבוצה שמזוהה עם המותג האמריקאי תקים אחד משלה? לבנדובסקי עם המדים של נייקי/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

לפי הדיווח בספרד, לאפורטה כבר פתח בסבב פגישות עם חברות הלבשה על מנת להכיר את העולם הזה ולהכין את הקרקע לקראת הכנת תלבושות לעונה הבאה שיהיו בלעדיות של ברצלונה, ללא ספונסר חוץ כמלביש הספורטיבי. מהלך שכזה עשוי להיות הראשון אי פעם, בטח שבמעמד של קבוצה כמו ברצלונה, אך עם סיכונים כלכליים רבים למועדון שגם כך מנסה להשתקם ולבנות את עצמו מחדש לקראת השנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully