וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אהבתי את הדרך, כך אנחנו צריכים לשחק"

29.2.2024 / 22:42

מאמן מכבי תל אביב היה שבע רצון מהניצחון ב-35 הפרש בברלין: "היה קצב גבוה, רצנו ומסרנו. לפני הפגרה היה לו"ז מטורף"

מחוץ לקווים, 29.2/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מכבי תל אביב חזרה בסערה מפגרת היורוליג עם ניצחון החוץ הכי גבוה שלה במפעל - 71:106 בברלין על אלבה האומללה. ג'יימס ווב (17 נקודות) הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות והצהובים שיפרו את מעמדם במאבק על הכרטיסים להצלבה, כאשר כרגע הם במקום התשיעי שמוביל לפליי-אין.

הניצחון הזה היה הגבוה ביותר של מכבי תל אביב העונה ביורוליג, כאשר בהצלבה בעונה שעברה ניצחו את מונאקו בבית בהפרש זהה. ניצחון החוץ הכי גבוה שלה עד היום במפעל היה 83:113 על באסקוניה בנובמבר 2019. בינואר 2001 היה ניצחון גבוה יותר - 68:113 על לוליו בשבדיה במסגרת גביע האלופות.

המאמן עודד קטש סיכם את הניצחון: "אני אוהב את הדרך בה שיחקנו והתחרינו. היינו מוכנים, זו הדרך בה אנחנו צריכים לשחק. היה קצב גבוה וברוב שלבי המשחק עשינו גם עבודה נהדרת מבחינה הגנתית. בהתקפה היינו בקצה שלנו, רצנו טוב ומסרנו הרבה, ואהבתי את זה. לפני הפגרה היה לנו לו"ז מטורף וקשה, שיחקנו כל יומיים ולא הצלחנו להתאמן הרבה. זה השפיע על צורת המשחק שלנו. אהבתי איך ששיחקנו היום. אני יכול לקחת הרבה דברים מהמשחק, אבל בעיקר את איך שהתחרינו. זה היה חשוב".

במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "כצוות לא ידענו מה לצפות מהקבוצה אחרי הפגרה, היינו ביחד רק ל-48 שעות. אהבתי איך שהתחרינו ושיחקנו, זה היה ניצחון חשוב בשבילנו. שתי הקבוצות שיחקו בקצב גבוה. היה קשה לשמור על האינטנסיביות ל-40 דקות, אבל ברוב המשחק עשינו עבודה טובה מאוד. ניצלנו את הפגרה כדי לחזור לבסיס שלנו, הורדנו את מספר איבודי הכדור שלנו וזה מראה שאנחנו משחקים בצורה הנכונה. יש לי הרבה כבוד למאמן גונזאלס, במשחק הראשון שיחקנו נגד אלבה בלי הרבה שחקנים שלהם, היו לנו שני משחקי קליעה טובים. יש לנו כבוד לאלבה, לא יכולנו לצפות לתוצאה הזאת, אבל שיחקנו בצורה הנכונה, המומנטום היה איתנו ואני מאחל לאלבה רק בהצלחה".

על המצב במדינה: "הסיטואציה מחוץ למגרש מאוד קשה. אנחנו משחקים רק בחוץ, הקהל שלנו חסר לנו, זה אף פעם לא קל. לא יכולנו לחשוב יותר מיומיים או שלושה קדימה, כי משחקים בוטלו בתחילת העונה ולוח המשחקים שלנו הפך למשוגע. צריך לתת קרדיט למועדון ולהנהלה על הדרך שהתמודדו עם הסיטואציה. בשנה שעברה בנינו קבוצה מאפס, ובנינו משהו מיוחד, אופי מיוחד. אנחנו כמו משפחה, מתחרים ביחד, עברנו הרבה קשיים גם בעונה שעברה, זה מה ששמר אותנו. העובדה שיש לנו הרבה המשכיות מהעונה שעברה עזר לנו לעבור את הקשיים האלה גם העונה. מצד הכדורסל, חסר לנו לשחק בבית עם האווירה המיוחדת. אם זה יקרה, זה אומר שמשהו טוב קורה בישראל מחוץ לכדורסל, ואנחנו מקווים שימצאו פיתרון למצב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ג'יימס ווב הוסיף: "שיחקנו טוב. באנו וביצענו כמו שצריך את מה שהיינו צריכים לעשות. כולם היו שותפים להגנה, עבדנו טוב מבחינה קבוצתית. ז'לגיריס? זו קבוצה נהדרת שמשחקת היטב, נצטרך לשמור על הרמה הזו גם מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully