וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד שינוי, בהפועל חיפה מחפשים ניצחון חוץ בעפולה

29.2.2024 / 20:41

משחק השלמה מהמחזור החמישי (שישי, 13:30): אלכס המילטון יערוך בכורה אצל גיא גודס וינסה לעזור לקבוצה לצאת מהאזור המסוכן בטבלה נגד החבורה של רועי פרל שעשויה לקבל בחזרה את תומר אסייג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.2/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 13:30) באולם העירוני בעפולה כשהפועל עפולה המקומית תארח את הפועל חיפה במשחק השלמה מהמחזור החמישי. שתי הקבוצות נפגשו למשחק דרמטי בחודש שעבר, אותו ניצחה חיפה אחרי הארכה. עפולה מגיעה למשחק מהמקום התשיעי כשבמאזנה שישה ניצחונות ותשעה הפסדים. חיפה מדוגת במקום ה-11 עם חמישה ניצחונות ו-11 הפסדים.

הפועל עפולה יצאה לפגרת הנבחרת עם הפסד להפועל תל אביב במשחק חוץ בו לא היו בתמונה מהרבע הראשון. בקבוצה הצליחו להימלט מהמקום האחרון בטבלה מפתיחת העונה, אך עם ההתאוששות של הפועל אילת בתקופה האחרונה, יודעים בעפולה שהפער ממקום שנכון לעכשיו עדיין שווה ירידת ליגה, הולך ומצטמצם. בקבוצה בונים בין היתר על מאזן ביתי טוב במשחקים נגד הפועל חיפה לאורך ההיסטוריה, כשתומר אסייג עשוי לשוב לשחק אחרי תקופה ארוכה.

תומר אסייג, שחקן הפועל עפולה. לילך וייס רוזנברג
יקבל דקות? תומר אסייג/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה עברה עוד שינוי בסגל במהלך הפגרה כששחררה את איתי מושקוביץ' למכבי רמת גן והחתימה את אלכס המילטון שעשה את הדרך ההפוכה. חיפה שחררה במהלך הפגרה גם את אריק גריפין עם הכניסה לכושר של מרכוס בינגהאם, ובמועדון מחפשים פיתרון גם למייק מקגורל שאיבד את מקומו לאחר הגעתו של המילטון. במועדון יודעים שייתכן שהשינויים הנוכחיים בסגל יקשו על החיבור בתקופה הקרובה, אך מאמינים שיש להם מספיק איכות בסגל על מנת להתרחק מהאזור המסוכן בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully