וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף החיובי המשיך: הפועל אילת ניצחה 69:72 את גליל עליון

סטיוארט (24 נק' ו-8 ריב') הוביל את גולמאץ לניצחון חוץ שני ברציפות ושלישי בסך הכל, 24 נק' ו-5 ריב' של פלדין לא הספיקו למארחת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.2/ספורט1

הפועל אילת רשמה בשבוע שעבר את ניצחן החוץ הראשון שלה כשגברה בתום דרמה גדולה על בני הרצליה, והערב (חמישי) היא כבר סופרת שלושה ניצחונות רצופים, שני ברצף בחוץ, הפעם עם 69:72 על הפועל גליל עליון שהמשיכה להדרדר עם הפסד שלישי ברציפות.

יוריצה גולמאץ יכול היה להיות מרוצה מהיכולת במאני טיים של שחקניו שהצליחו לברוח מעט מהתחתית ולהתקרב לגליל עליון והפועל חיפה במאזן, כשברקע הדיווחים על האפשרות שהיורדות יוקפאו בעונה הקרובה.

אילת הובילה בתום הרבע הראשון 20:24 עם יכולת טובה של אלייז'ה סטיוארט (24 נק' ו-8 ריב'), כשמנגד ליאור קררה עם 16 נק' ו-7 ריב' ניסה להשאיר את המארחת בעניינים. ג'יימס פלדין כיכב בצד של הגליל עם 24 נק' ו-5 ריב' והקבוצות ירדו בשוויון 43:43 להפסקה. אילת המשיכה לשמור על היתרון עם סקאר אנום שקלע 16 נק' ב-62:69 ברבע השלישי, והדרמה נשמרה לרבע האחרון, שם הקבוצות הגיעו לשוויון 69:69. 8.2 שניות לסיום קררה עשה עבירה וג'ונסון קלע את הזריקות, ושלשה של קררה להשוות את התוצאה במהלך האחרון של המשחק לא נכנסה והאורחת עם ניצחון חוץ ענק מבחינתה.

ג'יימס פלדין, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
24 נק' ו-5 ריב' לא הספיקו. פלדין/ברני ארדוב

עוד קלעו בגליל עליון: אלפונסו אנדרסון 12, לוטן אמסלם (5 ריב') 8, רועי הובר (6 אס') 6, מירון רוינה (9 ריב') 3.

עוד קלעו באילת: ג'וואן ג'ונסון (10 ריב') 15, עמיס זיס (5 ריב') 4, עידן הראל, קורן ז'ורנו וארטיום זבלין 3 כ"א, אור אשכנזי ויהונתן לוי (7 ריב') 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully