וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתאי חסון ונועה לסרי עלו למקום השמיני באליפות העולם בסירות 470

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:39

הצוות הישראלי עלה מהמקום ה-11 ביום השלישי לתחרות, שהיה בסימן היחלשות קלה של הרוחות וטעויות רבות של רבים מהצוותים. לחובתם של חסון ולסרי כרגע 42 נקודות, עשר נקודות מהמקום השלישי

מחוץ לקווים, 29.2/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

ניתאי חסון ונועה לסרי עלו היום (חמישי) למקום השמיני באליפות העולם בסירות 470, שנכנסה ליומי השלישי בספרד, בסימן של היחלשות קלה של הרוחות.

הצוות הישראלי הצליח לשמור על יציבות מרשימה ביומיים הקודמים וחיכה לטעויות של הצוותים המובילים על מנת להיכנס לעשיריה. הטעויות אכן הגיעו אצל רוב המובילים, כולל אצל הצוות הישראלי.

השיוט הראשון נפתח עם זינוק חלש של חסון ולסרי, שלא הצליח להדביק את המובילים וסיים במקום 30. השיוט השני נפתח גם הוא עם זינוק חלש, אך הפעם הצליחו הישראלים לצמצם את המרחק וסיימו במקום התשיעי. בשייט רשאים הצוותים לזרוק את התוצאה הגרועה ביותר בשיוטים, כך שהשיוט הראשון של הצוות הישראלי לא נזקף לחובתם, אך כעת הם נמצאים במצב בו הם נדרשים להמשך תחרות יציב.

ניתאי חסון, נועה לסרי. Bernardí Bibiloni, אתר רשמי
משפרים עמדות. חסון ולסרי/אתר רשמי, Bernardí Bibiloni

צוותים רבים בעשירייה הראשונה לא הצליחו לבצע את ההתאמות הנדרשות לרמה הגבוהה בבית הזהב ורבים מהם כשלו לפחות בשיוט אחד, מה שאיפשר לחסון ולסרי לעלות מהמקום ה-11 אתמול למקום השמיני הכללי היום. כרגע לחובתם 42 נקודות, נקודה אחת יותר מלצוות שבמקום החמישי ועשר נקודות בלבד מהמקום השלישי.

מחר ומחרתיים ימשיכו שיוטי בית הזהב וביום ראשון ייערך שיוט המדליות, אליו יעלו עשרת הצוותים המובילים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully