וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אצילי כבש שער נהדר והיה מעורב בשניים נוספים באמירויות

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 21:06

הישראלי שלח בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה בדקה ה-22, בהמשך סייע בשני כיבושים נוספים שסידרו לאל-עין 3:5 מלהיב על חאטה. רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה הודחו ברבע גמר הגביע הקפריסאי

קליפ שערי השבוע 28.2/ספורט1

עומר אצילי חגג היום (חמישי) שער ראשון מזה כחודשיים באמירויות, כשהעלה את אל-עין שלו ליתרון 0:1 על חאטה. זה קרה בדקה ה-22, עם בעיטה נהדר מחוץ לרחבה הישר לפינה, שבוודאי הזכירה לאוהדי מכבי חיפה נשכחות.

אל-עין לא הורידה את הרגל מהגז, בדקה ה-44 קבע סולטן אל שאמזי 0:2, ושתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה השלים צמד, בסיוע כדור עומק מצוין של הישראלי, בדרך ל-0:3 מוחץ. אצילי היה מעורב גם בשער החמישי, בדקה ה-62, והשלים 90 דקות ב-3:5 הקצבי של קבוצתו.

בזכות הניצחון הגדילה אל עין את הפער במקום השני לארבע נקודות, כשהיא עדיין רחוקה מרחק חמש נקודות מאל וואסל המוליכה אחרי 14 מחזורים.

ב-18 משחקים העונה בכל המסגרות באמירויות סופר אצילי שישה שערים וחמישה בישולים. נזכיר - משחקו הבא יהיה מול כריסטיאנו רונאלדו, לא פחות ולא יותר, במסגרת ליגת האלופות של אסיה - ביום שני הבא ב-18:00 (ספורט4).

צפו בשער

ובכדור העומק המצוין שהוביל לשער השלישי

גם בשער החמישי היתה לו מעורבות

* רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה הודחו מהגביע הקפריסאי בעקבות הפסד 2:1 בלימסול לאפולון, שחסרה את אליאל פרץ בגלל אותה הרחקה ביזארית במהומה שבמהלכה הותקף בשבוע שעבר. ברונו גאמה הפורטוגלי העניק יתרון לא.א.ק בדקה השמינית, אבל ברונו סנטוס השווה (22)) ופדרו מרקש השלים את המהפך (79) ושלח את המארחת לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully