וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסתבך עם נוכלים". כשאקס בית"ר ירושלים נכנס לכלא ברוסיה

ברוסיה חשפו שאחרי שפרש, ולדימיר גרשנייב בילה כחצי שנה מאחורי סורג ובריח. פולוקארוב: "הוא היה הקורבן, עזרנו לו להשיג עו"ד"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

באתר הספורט הרוסי sport24 חשפו היום (חמישי) שאקס בית"ר ירושלים ולדימיר גרשנייב, בילה כחצי שנה בבית כלא ברוסיה לפני למעלה מ-20 שנה. אחד המרואיינים בכתבה ששפך אור על המקרה, הוא בלם מכבי תל אביב לשעבר אלכסנדר פולוקארוב.

גרשנייב היה אחד הזרים הטובים שנחתו בישראל בשנות ה-90, קשר התקפי קר רוח, עם רגל ימין מאיימת. פנדליסט פנטסטי שהיה מעורב ב-47 שערים ב-87 משחקים (33 שערים, 14 בישולים) ושימש בורג מרכזי באליפות של בית"ר ירושלים בעונת 1992/93.

זכור קרב האקדוחנים שלו מול מוטי קקון במאי 1994. הפועל פתח תקוה ובית"ר ירושלים נפרדו אז ב-3:3 במשחק גארבג' טיים קלאסי וגרשנייב וקקון כבשו שלושער ראשון בקריירה כל אחד.

אחרי שלוש שנים בבירה, גרשנייב חזר לרוסיה, נחת לחצי עונה בהפועל ראשון לציון ושב למולדתו. ב-1999 פרש ואז התחילו הצרות.

שחקן העבר ולדימיר גרשנייב. אתר רשמי טורפדו מוסקבה, אתר רשמי
השתקם ואפילו השתלב כמאמן נוער. גרשנייב/אתר רשמי, אתר רשמי טורפדו מוסקבה

"ולודיה היה צריך כסף ויצר קשר עם כמה נוכלים", סיפר פולוקארוב, "הוא נתן להם את הדרכון שלו בתמורה לסכום מסויים, והם השתמשו בו כדי לרשום דירות על שמו. מהר מאוד התברר שמדובר בחבורת נוכלים שעברו על החוק בעזרת זהויות של אנשים אחרים. ולודיה נכנס לכלא".

גרשנייב נודע ברוסיה בעיקר מהתקופה שלו בטורפדו מוסקבה בסוף שנות ה-80, וגם זכור כמי שמעולם לא החטיא פנדל בליגה הרוסית (13 מ-13). בטורפדו הוא שיתף פעולה עם פולוקארוב, שהגיע לישראל שנה לפניו, למכבי תל אביב.

"לא ביקרתי אותו בכלא, אבל גם לא עמדתי מנגד בלי לעשות כלום", סיפר פולוקארוב, "כמה מאיתנו, חברים ששיתפו איתו פעולה בטורפדו, התארגנו כדי לעזור לו. הדבר החשוב היה לממן עורך דין טוב. ולודיה הוא בחור טוב ולא היה אשם בכלום. טמנו לו פח".

גרשנייב שוחרר מהכלא אחרי כחצי שנה והמשיך לעסוק בכדורגל, כמאמן במחלקות הנוער של טורפדו מוסקבה ובהמשך חימקי מוסקבה ופ.ק. מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully