וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר יובש בהצגה של פנר, נועם יעקב המשיך במגמת השיפור וניצח

הטורקים גברו 96:111 על באסקוניה עם 32 אסיסטים ומדד 140, מדר לא שותף משחק שני ברצף. 9 נקודות ליעקב, מונאקו ניצחה בברצלונה

דריבל, 28.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי פגרה בת שבוע, המחזור ה-27 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים. המפגש המסקרן ביותר יתקיים בברצלונה, שם ריקי רוביו עשוי לערוך בכורה במפגש ביתי נגד מייק ג'יימס ומונאקו. אולימפיאקוס תצא משחק חוץ קשה אצל ז'לגיריס. במשחק שפתח את הערב, פנרבחצ'ה הביסה את באסקוניה אחרי תצוגה התקפית יוצאת דופן.

פנרבחצ'ה - באסקוניה 96:111

משחק קצבי ונהדר באיסטנבול, בסיומו פנרבחצ'ה עשתה צעד לעבר הבטחת הכרטיס הישיר לפלייאוף. אחרי שלושה רבעים התוצאה הייתה מאוזנת, אבל בליץ של 18:33 של פנר ברבע האחרון הכריע, במשחק בו הטורקים פלירטטו עם שיאי כל הזמנים במפעל שרשומים על שמה של מכבי תל אביב הגדולה: הם לא רק קלעו 111 נקודות (הכי הרבה שלהם העונה), אלא גם חילקו לא פחות מ-32 אסיסטים, וסיימו עם מדד יעילות של 140 (השיא של מכבי תל אביב עומד על 170). נייג'ל הייז-דייויס כיכב עם 19 נקודות, טאריק ביברוביץ' הוסיף 17, מרקו גודוריץ' וניק קלאתיס שחילק 11 אסיסטים הוסיפו 11 נקודות כל אחד, בעוד ים מדר שוב יובש על ידי שאראס, ולא שותף משחק שני ברציפות. ואניה מרינקוביץ' קלע 18 למפסידה, שלא הצליחה להחזיק מעמד בערב בו מרקוס הווארד נקלע לבעיית עבירות ומסיים עם 4 נקודות בלבד.

ברצלונה - מונאקו 77:67

הפלאו בלאוגרנה התרגשה יחד עם ריקי רוביו שעלה להופעה ראשונה ביורוליג אחרי קרוב ל-13 שנה, אבל מונאקו צחקה אחרונה וביססה את עצמה בין ארבע הראשונות. מייק ג'יימס שהיה זקוק ל-29 נקודות כדי להפוך לשיאן הנקודות של היורוליג בכל הזמנים התרכז בעיקר בניהול המשחק, וסיים ערב מופתי עם 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כששבירת השיא תמתין קרוב לוודאי למשחק הבא. מתיו סטראזל הבליח עם 13 נקודות, ומנגד רק יאן וסלי הופיע עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים. רוביו שקיבל 11 דקות, הסתפק ב-5 נקודות.

ריקי רוביו באימון ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
יקבל דקות בכורה ביורוליג? ריקי רוביו/GettyImages, LLUIS GENE/AFP
ים מדר, פנרבחצ'ה. Inaki Esnaola, GettyImages
שאראס מחק אותו. מדר/GettyImages, Inaki Esnaola

ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס 95:76

תומאס ווקאפ סיפק את משחק השיא שלו העונה במגרשה של האקסית, והבטיח ליוונים ניצחון חשוב שהיה גם העשירי ברציפות בכל המסגרות, והשאיר אותם חזק במאבק על מקום בשישייה הראשונה. ווקאפ סיים עם 22 נקודות ו-7 אסיסטים, ונעזר ב-16 נקודות של אלק פיטרס. מנגד, ז'לגיריס שכבר לא תגיע לפלייאוף העונה, קיבלה 18 נקודות מקינן אוואנס ו-17 ורונלדס שמיתס.

וילרבאן - מילאנו 77:81

ניצחון שישי העונה לוילרבאן, שככל הנראה מוציא סופית את מילאנו מהמירוץ לפליי-אין. ללא ניקולה מירוטיץ' הפצוע, הקבוצה המאכזבת של אטורה מסינה רדפה אחרי הצרפתים כל המשחק ובסופו של דבר נכנעו. ז'ופרה לוברן כיכב עם 17 נקודות בשורות המנצחת, שקיבלה גם 13, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות מנאנדו דה קולו ונהנתה מדקות טובות של נועם יעקב משחק שני רצוף. הרכז הישראלי הצעיר שקבע שיא אישי ביורוליג לפני הפגרה עם 11 נקודות, סיים הפעם עם 9 כולל 100 אחוז מכל הטווחים ב-18 דקות, לצד שני ריבאונדים ושני אסיסטים.

באיירן מינכן - הכוכב האדום 66:74

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully