וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצאו בזול? זה העונש שדורש תובע האיגוד למנפורד ובוקר

עו"ד איתמר ליפנר דורש עונש השעיה של 4 חודשים בפועל לשחקני הפועל אילת והפועל תל אביב שנמצאו חיוביים בבדיקת סמים, ובנוסף מבקש כי ההרחקה תהיה בתוקף גם למשחקים בינלאומיים שאינם משחקים רשמיים של פיב"א

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

תובע איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר דורש הרחקה בת ארבעה חודשים מפעילות לשחקנים קסבייר מנפורד מהפועל תל אביב ודיישון בוקר מהפועל אילת שנמצאו חיוביים בבדיקת סמים.

השניים אמורים לעמוד לדין באיגוד הכדורסל בתקופה הקרובה, כשבמקביל הם מושעים עד לשימוע ביניים. "הגם שקנאביס אינו סם חוקי, לא נעלמה מעיני המגמה במדינות רבות של לגיליזציה של הסם האמור", כתב ליפנר, "העקרונות אותם מציינת WADA כעקרונות העומדים בבסיס איסור של חומר הם שלושה: לחומר יש את הפוטנציאל לשפר את ביצועי הספורטאי, החומר עלול לסכן את בריאותו של הספורטאי, החומר מפר את רוח תקנות WADA. כמו כן תקופת ההשעייה בעקבות שימוש בקנאביס הופחתה לחודשים בודדים במקרים מסוימים".

האזינו לאהרל'ה ויסברג על העמדתו לדין של מנפורד

שחקן הפועל תל אביב, קסבייר מנפורד. אודי ציטיאט
לא יחזור לשחק העונה? מנפורד/אודי ציטיאט

ליפנר מבקש הרחקה של ארבעה חודשים בפועל, מרגע הההחלטה על ידי בית הדין, מה שאומר שהשניים לא יוכלו לחזור לשחק העונה, ובבנוסף שישה חודשי הרחקה על תנאי, למשך שנה. "אני מבקש מבית הדין לקבוע במפורש כי ההרחקה האמורה תהיה בתוקף גם למשחקים בינלאומיים שאינם משחקים רשמיים של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully