וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "זהבי שחקן גדול, אבל זה לא רק הוא במכבי תל אביב"

29.2.2024 / 10:45

מכבי פתח תקוה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת. המאמן: "מהשחקן הראשון עד האחרון, מכבי קבוצה איכותית מאוד"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

מכבי פתח תקוה שנמצאת במומנטום מצוין, עם שישה משחקי ליגה ללא הפסד, תתארח ביום שבת אצל מכבי תל אביב בבלומפילד. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, נמצאים המלאבסים מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון, כאשר הם מרוחקים כעת נקודה בלבד מהמקום השישי ושתי נקודות מהמקום החמישי.

"אני אוהב את המשחקים האלה לשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, בטח מבחינת אווירה", אמר המאמן רן קוז'וך במסיבת העיתונאים שנערכה היום לקראת המשחק. "זה משחק לא פשוט, זו קבוצה מצוינת עם הרבה איכות ונצטרך להיות במיטבנו. זה יכול להיות מבחן עבורנו, אבל זה נכון לגבי כל משחק. גם כשהגענו לבאר שבע, דיברתי עם השחקנים האם אנחנו באמת `שם`, הם הוכיחו שכן. ואחרי הפיק הזה הגענו להפועל תל אביב, כשהם באו במצב לא טוב, וזה היה מבחן גדול מאוד עבורי, בהסתכלות שלי - האם אנחנו יכולים לעשות התאמה, למשחק נגד קבוצה פחות יוזמת ופחות דומיננטית ועדיין להיות שם. הם עמדו בזה בהצלחה ועכשיו חוזרים לעוד מבחן. מכבי קבוצה איכותית, מאומנת, עם אווירה ביתית, מגרש טוב. אם אנחנו חולמים ורוצים להגיע גבוה, יש מכשולים שצריך לעבור, וזה מכשול כזה".

על ההכנה לקראת משחק חוץ בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, שאמור להיות דומה למשחק בסמי עופר או בטרנר: "אנחנו קבוצה שונה לחלוטין מהקבוצה ששיחקה בסמי עופר. הקבוצה ששיחקה בחיפה הייתה קבוצה שאימנתי רק כמה ימים. הקבוצה ששיחקה בטרנר זאת הקבוצה שלנו היום. מי שראה אתמול את מכבי תל אביב נגד מכבי יפו, ראה קבוצה שמתקשה ופתאום הופכת להיות מפלצתית בתוך ארבע דקות. קבוצות איכותיות עפות כשהן מקבלות ביטחון, אז אנחנו צריכים לדאוג להשאיר את הביטחון שלהם למטה".

על כך שבמועדון מעוניינים בו גם לעונה הבאה הוסיף המאמן: "כרגע זה לא משהו שאני חושב עליו. יש לנו מטרות, הן קצת השתנו ולטובה ושם אני נמצא".

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך. קובי אליהו
"הפכנו מקבוצה מתגוננת הגנתית, לקבוצה שתוקפת הגנתית". קוז'וך/קובי אליהו

על המטרות שהשתנו והרצון לתפוס את הכרטיס לפלייאוף העליון: "מי שמתעסק בספורט צריך כל הזמן לשאוף קדימה, ציפיות כאלה ואחרות, אותי זה לא מרתיע. להפך - זה עושה אותי רעב. פה זה המבחן שלנו, קבוצות ששייכות לפלייאוף עליון הן קבוצות שמסוגלות לעבור את האתגרים האלה, לעבור את המכשולים האלה. אם אנחנו שם נצטרך לעבור שלושה משחקים מאוד משמעותיים עבורנו ואם נעבור אותם, אז כנראה שאנחנו שייכים לחלק העליון. יש לנו שלושה מפגשים לא פשוטים בכלל וזה נכון לגבי כל משחק בליגה. מכבי תל אביב, דרבי ובסוף בית"ר ירושלים, אני מקווה שזה יהיה משחק שייקבע לפה או לפה".

על ערן זהבי, שחזר להבקיע עם צמד אתמול בגביע: "הלוואי שזה היה רק ערן, זהבי שחקן גדול, אבל זה לא רק הוא. זה ערן, זה קניקובסקי, זה דן ביטון, זה מילסון, זה דוידה, דור פרץ וכו' וכו', הרשימה ארוכה, מהראשון עד האחרון. מכבי קבוצה איכותית מאוד. אני אוהב לשחק נגד קבוצות איכותיות, אבל זה לא יהיה פשוט".

לסיום התייחס המאמן לשינוי הגדול במשחק ההגנה של קבוצתו ואמר: "הפילוסופיה שלי היא של מאמן שהקבוצות שלו לוחצות גבוה וחוטפות הרבה כדורים בשטח היריב ויוצאות למעברים, קרוב מאוד לשטח היריב. ככה אני רואה את הכדורגל וזה בעצם מה שהשתנה. מקבוצה שהייתה מתגוננת והיו בועטים נגדה אינספור כדורים ובעיטות לשער, לקבוצה שגם כשבועטים מולה לשער, זה מעט מאוד, כי אנחנו משחקים הרבה מאוד בשטח היריב. הפכנו מקבוצה מתגוננת הגנתית, לקבוצה שתוקפת הגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully