וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם פיורטינה מאושפז בבית החולים ובספק למכבי חיפה בשבוע הבא

חוסה לואיס קווארטה אובחן עם אבנים בכליות וסובל מכאבים עזים. זכייה בקונפרנס ליג תסדר למאמן הוויולה חידוש חוזה אוטומטי

תקציר: פיורנטינה - לאציו 1:2/ספורט1

בלם פיורנטינה, לוקאס מרטינס קווארטה, מאושפז בבית החולים והוא בספק למשחק הראשון נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. הקבוצה האיטלקית תתארח אצל הירוקים בהונגריה במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג, ותארח את הגומלין שבוע לאחר מכן.

קווארטה אובחן עם אבנים בכליות והוא סובל מכאבים עזים ומאושפז בבית החולים. הוא נעדר מהמשחק בו פיורנטינה ניצחה את לאציו 1:2 ביום שני, וכנראה יחמיץ את המפגש עם טורינו ביום שבת בערב. בקבוצה מקווים שהבעיות תפתרנה עד המשחק הראשון נגד מכבי חיפה, אבל לא בטוחים שזה יקרה.

הארגנטינאי בן ה-27 נרכש מריבר פלייט תמורת כ-13 מיליון יורו ב-2020 והוא שחקן הרכב קבוע בהרכב של פיורנטינה בליגה. בקונפרנס ליג המאמן וינצ'נזו איטליאנו ערך רוטציות לאורך העונה, וקווארטה שותף בשלושה משחקים בשלב הבתים.

שחקן פיורנטינה, לוקאס מרטינס קווארטה. Giuseppe Bellini, GettyImages
ימריא להונגריה? קווארטה/GettyImages, Giuseppe Bellini

בינתיים באיטליה מספרים היום שחוזהו של המאמן איטליאנו אמנם יסתיים בסוף העונה ועדיין אין החלטה אם להציע לו הסכם חדש - אבל בחוזהו הנוכחי יש סעיף שיגרום להארכה אוטומטית. איך? העפלה לליגת האלופות או לליגה האירופית. פיורנטינה מחוץ למאבק על כרטיס לצ'מפיונס, אבל זכייה בגביע האיטלקי או בקונפרנס ליג יעניקו כרטיס לליגה האירופית והארכת חוזה למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully