וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השקט של קווין הרווי מתאים ליד השחקנים האנרגטים שלנו"

29.2.2024 / 9:38

הפועל חולון חגגה ניצחון נדיר בסגל קצר בירושלים, 72:73, והמאמן עמית שרף החמיא לכוכב שקלע 26 נקודות. נתנאל ארצי: "הוא אדם מרתק ושחקן שאפשר לסמוך עליו ברגעי הקלאץ'". טאג'יר מקול יצטרף היום לאימונים

דריבל, 28.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פעם בעשרה משחקים, פחות או יותר, זה קורה. ואתמול (רביעי) זה קרה. הפועל חולון, שלא ניצחה במשחק ליגה בארנה כבר שבע שנים, עשתה זאת; היא גברה על הפועל ירושלים בתוצאה הכי מיתולוגית שיכולה להיות מבחינתה, 72:73 - הזכורה לאוהדיה הוותיקים מהאליפות ההיסטורית ב-2008. זה היה ניצחון החוץ השני שלה על האדומים ב-20 מפגשי העונה הסדירה האחרונים בבירה.

הקראת רשימת הפצועים בסגול הפכה כבר להרגל, אבל דווקא אחרי ניצחון כזה ראוי להזכיר אותה; עמית שרף התייצב שוב ללא סי.ג'יי האריס, שון דאוסון וג'סטין סמית'; בסגל היו לו שמונה שחקני רוטציה בלבד, אבל כל עוד אחד מהם הוא קווין הרווי - הוא לא חש בחיסרון.

במהלך הריאיון שקיימנו השבוע, ציינתי בפני הכוכב החדש את העובדה שבהופעותיו עד כה בישראל הוא התייצב בצורה מרשימה על 21, 22 ו-21 נקודות. הרווי הסתכל על הנתון בצורה הפוכה, ומיד הגיב ואמר כי "אני מאמין שבקרוב אשבור את זה ואצליח להגיע למספרים גבוהים יותר". ואת זה עשה: הוא שוב היה הטופ סקורר עם 26 נקודות (תשע מהן ברבע הרביעי), והוביל את חולון גם בסלים לשתיים (8-5), שלוש (9-4), ריבאונדים (7), סחיטת עבירות (7), חטיפות (3) ומדד (28).

"קווין הוא אדם מרתק. אנחנו יושבים כיסא ליד כיסא בחדר ההלבשה, והכימיה בינינו חזקה", סיפר נתנאל ארצי. "הוא מביא יכולות משחק שאין הרבה כמוהן בליגה. אנחנו צריכים אחד כזה שאפשר לסמוך עליו ברגעי הקלאץ'. אכפת לו מהקבוצה, והבנו מהר איך לעבוד בשבילו ואיך הוא יכול לעבוד בשבילנו".

"היינו צריכים עוד שחקן שייצר דברים באחד על אחד, כשההתקפה תקועה", החמיא שרף. "שחקן עם איום קליעה ויכולת לשחק פוסט אפ הוא תמיד מיסמץ'. בשלב הבא, כשההגנות יתרכזו בו, החוכמה תהיה לנצל את הכוח הזה כדי לייצר לאחרים. זה באמת ירים את הקבוצה. קווין נותן לנו שקט שמתאים ליד השחקנים האנרגטים והאגרסיבים שלנו".

שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון שומר על שחקן הפועל חולון קווין הרווי. ברני ארדוב
"הרווי מביא יכולות משחק שאין הרבה כמוהן בליגה"/ברני ארדוב

טאג'יר מקול נחת אתמול בישראל ויערוך היום אימון ראשון בחולון, לקראת משחק החוץ הקשה במוצאי שבת (19:15) מול הפועל תל אביב. שרף הבהיר שהקבוצה תמשיך לרשום ארבעה זרים בלבד בליגה, כדי להרוויח את המענק המובטח בגובה 2.5 מיליון שקלים.

"ניצחנו רק בזכות ההגנה וההקרבה", טען המאמן. "היו לנו סלים גדולים של שחקנים גדולים, אבל לא מתוך שטף ההתקפה, ואסור לנו להסתנוור מהניצחון הזה. אנחנו חייבים להשתפר. עד יום שני התאמנו עם שלושה שחקני רוטציה, ורק יום לפני היינו עם כל הסגל ששיחק. גם ירושלים התאמנה מן הסתם בסגל חסר. התכוננו כמו למשחק באירופה, והשקענו 80% מההכנה בהגנה. היינו צריכים להשקיע יותר בהתקפה".

ארצי, שסיים עם 11 נקודות (5-5 לשתיים) ומדד 17, הוסיף: "ההכנה הייתה קצרה, אבל אנחנו מקצוענים - והתמודדנו. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות. היו רגעים שבהם ירושלים הובילה, אבל נשארנו יחד ולא נשברנו. אנחנו נותנים את הלב, ושומרים על האנרגיה שלנו בסגל הקצר הזה. רצינו מאוד את הניצחון".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully