וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהוביל את הקאמבק הגדול בקריירה: לברון בדרך לציון דרך מדהים

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 8:52

המלך קלע 19 מתוך 34 הנקודות שלו ברבע הרביעי והחזיר את הלייקרס מבור של 21 לניצחון בדרבי. "היינו בזון, זה לא נגמר עד שהשעון מורה על 0", אמר לברון, שרחוק 40 נקודות מרף ה-40 אלף נקודות. ראסל פרגן: "איך אפשר להיות מופתע ממשהו שהוא עושה?" וגם: כל המספרים

דריבל, 28.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מה לא נאמר כבר על לברון ג'יימס? ועדיין, כשהוא בגיל 39, המלך ממשיך להדהים אותנו כל פעם מחדש והבוקר (חמישי) הוא רשם את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה וכפי שאתם יודעים, היו הרבה מאוד כאלו. אחרי ההפסד המתסכל בפיניקס, הלייקרס פגשו את הקליפרס לעוד משחק קשה מול יריבה חזקה. סל של מייסון פלמלי בפתיחת הרבע הרביעי העלה את הקליפרס ליתרון שיא של 77:98. ואז החל המופע של לברון, שקלע 19 נקודות מתוך 34 שהיו לו במשחק והוביל את קבוצתו לקאמבק הגדול בקריירה שלו ברבע הרביעי בדרך ל-112:116. לברון קלע ברבע הזה חמש מתוך השבע שלשות שהיו לו במשחק. לברון היה מעורב ב-11 מתוך 13 הסלים של קבוצתו ברבע הזה (סל או אסיסט).

אחרי ששבר את שיאו של קרים עבדול ג'באר האלמותי, לברון ג'יימס קרוב כעת לציון דרך נוסף ומדהים: הוא רחוק 40 נקודות בלבד מחציית הרף של 40 אלף נקודות בקריירה. כפי שלברון נראה בתקופה האחרונה, הוא ישבור את הרף הזה אם לא נגד וושינגטון, אז נגד דנבר האלופה בבית במשחק שייערך בין שבת לראשון.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
רחוק 40 נקודות מ-40 אלף נקודות בקריירה. לברון/רויטרס

"המשחק אף פעם לא נגמר עד שהוא לא נגמר", אמר לברון לאחר המשחק, "עד שלא רואים שני אפסים בשעון, צריך להמשיך לשחק. המשכנו להילחם, קלענו וניצחנו. פשוט המשכתי להיות עקבי, הייתה במוד התקפה. החברים שלי עשו עבודה נהדרת כשמצאו אותי וניסיתי לשמור על הקצב. היינו בזון. קשה לתאר את זה".

"איך אפשר להיות מופתע ממשהו שהשחקן הזה עושה?", פרגן ללברון חברו לקבוצה דיאנג'לו ראסל, "הרבה שחקנים שלנו התעלו בהגנה, אבל הוא הסיבה לכך שניצחנו את המשחק. הכול התחיל ונגמר ממנו". הלייקרס ניצחו בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בדרבי והשלים סוויפ עונתי לראשונה מאז עונת 2011/12.

אלא שלמרות הניצחון הגדול הזה, אסור לשכוח שללייקרס יש כבר 28 הפסדים העונה וכרגע היא יותר קרובה לגולדן סטייט שבמקום העשירי במערב מאשר לניו אורלינס, שמקדימה אותה בשלושה משחקים במקום השישי שמקנה כרטיס אוטומטי לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully