וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי תל אביב בברלין: לנצל את היתרון בריבאונד

29.2.2024 / 8:07

הצהובים מובילים את היורוליג בריבאונד התקפה, אלבה אחרונה בריבאונד הגנה. קולסון: "שתי קבוצות שאוהבות לרוץ, יהיה כיף"

תקציר גמר הגביע הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 85:96/ספורט1

מכבי תל אביב תחל הערב (חמישי, 21:00) את הריצה האחרונה של העונה הסדירה בעונת היורוליג כשתתארח במרצדס-בנץ ארנה שבברלין אצל אלבה ברלין. הצהובים הפסידו את שלושת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, אך ניצחו בשמונה משחקי הליגה האחרונים במסגרת המקומית. הם מדורגים ערב המחזור במקום ה-10 עם 13 ניצחונות ו-13 הפסדים.

מכבי הגיעה אתמול בשעות הצהריים לברלין, כשאל הקבוצה מצטרף הקפטן ג'ון דיברתולומאו שהגיע מארצות הברית אחרי לווית סבתו. דיברתולומאו, כמו גם ג'ו תומאסון וחסיאל ריברו, לא שיחקו בניצחון על מכבי רמת גן שלשום, ויעמדו לרשותו של עודד קטש במשחק הערב. מי שכמובן לא ישחק הוא רומן סורקין שסובל מפציעה בברכו מפגרת הנבחרת.

במכבי סימנו את ריבאונד ההתקפה כנתון המשמעותי ביותר שיש לנצל על מנת לנצח את אלבה, שמדורגת במקום ה-17 ביורוליג עם חמישה ניצחונות בלבד. הצהובים מדורגים במקום הראשון בריבאונד ההתקפה במפעל, ואילו הגרמנים מדורגים במקום האחרון בריבאונד ההגנה. בקרב בין שני הסגנונות הללו, היתרון של הצהובים אמור להיות משמעותי.

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"חשוב לחזור למסלול הניצחונות, כמו שעשינו בליגה". קולסון/ברני ארדוב

"אחרי הפגרה יהיה חשוב מאוד לחזור למסלול הניצחונות ביורוליג ולשחק טוב, כמו ששיחקנו בליגה הישראלית", הבהיר בונזי קולסון בתחילת האימון המסכם בברלין. "זה עוד אתגר בשבילנו, אלבה קבוצה כשרונית שאוהבת לרוץ. גם אנחנו כאלה, אז צריך להיות משחק כיפי".

ג'וש ניבו הוסיף: "היו שבוע וחצי-שבועיים בלי יורוליג, אנחנו שמחים לחזור. נותרו לנו שמונה משחקים (בעונה הסדירה) וזה חשוב לנו במאבק על הפלייאוף. אנחנו מרוכזים ומוכנים לצאת לדרך".

בשבועות הקרובים תפגוש מכבי חמש קבוצות שאיבדו סיכוי ריאלי להיכנס לשלבי ההכרעה של העונה במפעל, כשבמועדון יודעים שאם יצליחו לנצח את כל המשחקים הללו, הם יבטיחו את השתתפותם בפלייאין וישמרו על סיכוי כלשהו להיכנס לפלייאוף. מנגד, כל הפסד במשחקים הללו עשוי לסבך את מכבי ואולי לעלות לה בסיום מוקדם של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully