וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ התמוגג מעוד הצגה של שחקני האקדמיה: "אלוהים אדירים, זה מיוחד"

המאמן של ליברפול שיבח את דאנס ("הגשמתי חלום") וקומאס ששברו שיא מועדון היסטורי עם שערי בכורה בגיל 18, בדרך לרבע גמר הגביע האנגלי. וגם, הילד בן ה-16 שהגיע להישג חסר תקדים באדום

תקציר: ליברפול - סאות'המפטון 0:3/ספורט1

עם 11 פצועים, רובם שחקני הרכב, ועומס משחקים של 4 מפעלים, ליברפול ממשיכה איכשהו להצליח בכל המסגרות. אתמול (רביעי) מחזיקת גביע הליגה הטרייה שהשיגה את הזכייה בתואר הראשון שלה העונה עם לא מעט שחקנים צעירים, המשיכה את הדרך שלה גם בגביע האנגלי כשניצחה 0:3 את סאות'המפטון בזכות שערים של שחקני האקדמיה, לואיס קומאס וג'יידן דאנס, שכבשו שערי בכורה בקבוצה הבוגרת בגיל 18, וקבעו מפגש עם מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ברבע הגמר.

המייטי רדס אמנם לא היו מספיק טובים במחצית הראשונה, אבל קומאס הצעיר כבש שער נהדר לקראת הירידה למחצית בבכורה שלו במדים הקבוצה הבוגרת. דאנס עלה מהספסל וסיפק צמד שערי בכורה, אחרי שהיה טוב מאוד כשעלה מהספסל גם בגמר מול צ'לסי. השניים עשו היסטוריה כשהפכו להיות צמד השחקנים בני ה-18 הראשונים לכבוש עבור ליברפול באותו משחק.

דאנס שגדל מגיל 8 באקדמיה של המועדון, סיפר בסיום: "אני אוהד את הקבוצה הזאת מהיום בו נולדתי. לכבוש שערים מול יציע 'הקופ' זה לא יאומן מבחינתי. הגשמתי חלום, אני לא יודע איך אצליח לישון הלילה". לחלוץ האנגלי הצעיר זאת הייתה ההופעה השלישית בסך הכל תחת קלופ, עם שני שערים וגביע אחד, וזה שחקן שעשה את הבכורה שלו רק ביום רביעי שעבר.

ליורגן קלופ לא נותר אלא רק לשפוך מחמאות על שחקניו הצעירים בסיום המשחק: "קומאס הוא שחקן שיודע לסיים מול השער בצורה פנטסטית ואת דאנס גם הכרנו עוד לפני שעלה לקבוצה הבוגרת. אלוהים אדירים, כל הערב הזה הפך להיות משהו מיוחד עוד פעם. לא שכחתי גם מטריי ניוני שעלה מהספסל, איזה שחקן הוא. יש עוד את בן דואק וסטפן בייצ'טיץ' שפצועים. למועדון הזה יש שחקנים צעירים שאוהבים לשחק בשבילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'יידן דאנס לצד לואיס קומאס ליברפול. רויטרס
עשו משהו מיוחד באנפילד. דאנס וקומאס/רויטרס

וכפי שקלופ אמר, עוד שחקן שעשה היסטוריה באדום הוא טריי ניוני הצעיר, שהגיע לאקדמיה של ליברפול מלסטר, והפך לשחקן הצעיר ביותר לשחק עבור האדומים בגביע האנגלי אי פעם בגיל 16 ו-243 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully