וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "ביני לערן זהבי יש אפס בעיות, שלא ימציאו דברים"

החלוץ כעס כשחיכה להיכנס מהספסל, אבל קיים את נבואת מאמנו עם צמד: "אני לא מטומטם להכניס אותו כשאני עלול להיכנס להארכה", הבהיר האירי. במכבי יפו מאוכזבים מההפסד בשמינית גמר הגביע

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

ערן זהבי נראה בהחלט עצבני אחרי שרובי קין שלח אותו להתחמם, אבל לא הכניס אותו למשחק נגד מכבי יפו. בסופו של דבר, חלוץ מכבי תל אביב עלה מהספסל בדקה ה-78 ומיד שלח מסר למאמנו: תוך שתי דקות כבש את השער שהשלים מהפך, חמש דקות אחר כך כבר השלים צמד שקבע 1:3 לצהובים בדרך לרבע גמר הגביע. למרות הסצנה הקטנה מחוץ לקווי המגרש, קין הבהיר במסיבת העיתונאים כי אין מתח בין השניים.

"ביני לבין ערן זהבי יש אפס בעיות, שאנשים לא ימציאו דברים", הזהיר קין. "אני לא מטומטם להכניס את ערן בתחילת המחצית השנייה כשאני עלול ללכת להארכה במשחק. אמרתי לערן כל השבוע שהוא ייכנס במחצית השנייה ויבקיע צמד - ואת זה הזכרתי לו כשעליתי על הדשא ושוחחתי איתו".

ערן זהבי, מכבי תל אביב. אריאל שלום
רובי קין הבטיח צמד, הוא קיים. ערן זהבי/אריאל שלום

מאמן מכבי יפו דוד מרטן סיכם את ההפסד כך: "אני מאוד מאוכזב. תוכנית המשחק עבדה טוב. התכוננו טוב למשחק ועשינו גול בפנדל שהכניס את מכבי תל אביב ללחץ כמו שרצינו. חבל שספגנו לפני המחצית מבעיטת חמש שלנו, היינו יכולים למנוע את זה. בסך הכול הייתה הופעה מכובדת, אבל בכדורגל אין דבר כזה כי הפסדנו. האמנו, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. עברנו תקופה קצת פחות טובה לאחרונה, אבל אנחנו מתאוששים ממנה ואנחנו קבוצה מאוד טובה בלאומית. השחקנים באו מאוד מחויבים וניקח את זה להמשך הליגה. אם נבוא ככה לכל משחק, נהיה למעלה מאוד חזק".

על דקות הסיום: "עם העייפות יורד טיפה גם הריכוז. עם האיכות של ערן וכל מי שהם הכניסו למעלה, ידענו שאנחנו לוקחים סיכון כשעברנו לקו ארבע והיה מעין משחק של פינג-פונג. זה לא הלך. אנחנו חוזרים עכשיו לקרקע, ללחם שלנו. נוכיח את עצמנו בליגה".

גיל יצחק שכבש לזכות יפו הוסיף: "כיף לכבוש נגד כל קבוצה, בטח במעמד כזה, אבל מה שמעניין זו התוצאה ובסוף אנחנו מאוכזבים. היינו קרובים? אין קרובים, קרובים זה לנצח. לצערי הפסדנו. יש פה חבורה של גברים, כולם נלחמו ובסוף פערי הרמות הכריעו. הייתי יכול לעשות 0:2, הייתי צריך לבעוט טוב יותר, אבל אין מה לעשות. מאחל להם בהצלחה, אנחנו נתרכז בליגה. אם נעלה? ימים יגידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully