וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן היה צריך את הגולים שלו ואנחנו צריכים את ערן"

29.2.2024 / 6:30

אחרי ההספדים והביקורות נגדו, כוכב מכבי תל אביב עלה מהספסל והעלה אותה לרבע גמר הגביע עם צמד מהיר. שחקנים: "מגיע לו לשמוח אחרי כל כך הרבה לילות מאכזבים". קין לא מודאג לגבי דור פרץ: "הוא תמיד מחוייב"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי תל אביב עברה בקושי את מכבי יפו ועלתה לרבע גמר גביע המדינה אחרי מהפך וניצחון 1:3, אבל סיפור המשחק מבחינתה הוא ערן זהבי. הספדים כבר נכתבו עליו וביקורות הושמעו, אבל זהבי נתן אתמול מופע קצר כשעלה לשחק בדקה ה-78 ותוך דקות ספורות כבר היה עם צמד שהעלה את מכבי תל אביב לסיבוב הבא.

"שמחנו על ההעפלה לסיבוב הבא, היינו מאושרים מהניצחון, אבל הכי שימח אותנו שערן חזר לכבוש", סיפרו שחקנים במכבי תל אביב. "ערן היה צריך את הגולים שלו ואנחנו צריכים את ערן. הגולים האלה ייתנו לו ביטחון מחודש. מגיע לו לשמוח אחרי כל כך הרבה לילות מאכזבים באחרונה".

ערן זהבי, מכבי תל אביב. אריאל שלום
"ערן היה צריך את הגולים שלו ואנחנו את הגולים של ערן"/אריאל שלום

לצד הגולים של זהבי, במכבי תל אביב היו מרוצים ששחקנים רבים קיבלו דקות ופתחו בהרכב. "אנחנו צריכים את כולם עכשיו כי אנחנו שוב הולכים לתקופה אינטנסיבית", אמר רובי קין אמש. מאמן מכבי תל אביב מאמין שדור פרץ, המצוי בכושר אישי לא טוב, יחזור בקרוב להציג את יכולתו המוכרת והנהדרת מתחילת העונה. "המחוייבות של דור לקבוצה ולחברים שלו היא תמיד בטופ. אני לא מודאג ממנו", הבהיר קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully