וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סלאח: אלה כוכבי העל הבאים שעשויים לעבור לסעודיה בקיץ

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 6:46

לפי ESPN, אחרי שנחו בחלון החורף, הקבוצות הסעודיות צפויות להסתער שוב בקיץ. דה בראונה על הכוונת, גם שלושה מאמנים בכירים סומנו

דריבל, 28.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בקיץ שעבר נרשם המפץ הגדול בכדורגל העולמי, כשהקבוצות הסעודיות הוציאו קרוב ל-900 מיליון יורו על רכש. חלון החורף אמנם היה מאופק, אולם בקיץ הקרוב שוב תיתכן נהירה של כוכבים לכסף הגדול במפרץ.

מוחמד סלאח הוא כמובן השם הגדול ביותר שהוזכר בחודשים האחרונים, אולם לפי ESPN, ישנם עוד כמה וכמה כוכבי פרמיירליג נוספים שעשויים ללכת בדרכם של ג'ורדן הנדרסון, סאדיו מאנה ואחרים: קווין דה בראונה, וירג'יל ואן דייק, אליסון, קאסמירו, ברונו פרננדש וברנרדו סילבה. "מקורות בסעודיה לא צופים שהקבוצות ישברו את השיא מקיץ 2023, אבל מתעקשים שהתכנית צפויה להיות אגרסיבית לא פחות", נכתב.

לפי "מונדו דפורטיבו", גם שלושה שחקנים ברצלונה מבוקשים - רוברט לבנדובסקי, מארק אנדרה טר סטגן וראפיניה.

אבל לא רק שחקנים נמצאים על הכוונת. לפי ESPN, יש גם שלושה מאמנים בכירים שיחוזרו בקרוב - תומאס טוכל, סרג'יו קונסייסאו ומאוריסיו פוצ'טינו.

קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא נציג סיטי היחיד שנמצא על הכוונת של הסעודים. דה בראונה/GettyImages

מי שעזב את הפרמיירליג עבור הכסף הגדול של סעודיה בקיץ שעבר, התחרט על כך ומצא בית חדש באייאקס הוא ג'ורדן הנדרסון, אולם לפי סגן-נשיא הליגה, סאאד אל-לאזיז, "ג'ורדן היה אחת ההחתמות הכי טובות שלנו, והרווחנו מכך המון. החתמנו 93 שחקנים בחלון הקיץ, ו-28-30 מהם היו בכל רשימה אפשרית של 300 השחקנים הטובים בעולם. אי אפשר לצפות מכולם להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully