וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו את בלומפילד: הפועל פתח תקוה הביסה ועלתה לרבע הגמר

ניקו אנטוניץ' כבש ראשון, ריקן, אושר ואיטח (עצמי) הגדילו ל-0:4 והמלאבסים ניצחו את בני יהודה בחוץ לראשונה אחרי 22 שנה. עירוני קרית שמונה עלתה עם 1:2 על רמת השרון בדקה ה-97

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.2/ספורט1

שלב שמינית גמר גביע המדינה נמשך הערב (חמישי) עם צמד משחקים, כאשר בראשון עלתה עירוני קרית שמונה בזכות 1:2 דרמטי בנתניה על הפועל ניר רמת השרון ובשני הפועל פתח תקוה הביסה 0:4 את בני יהודה בבלומפילד והפכה לנציגה הרביעית מליגת העל ברבע הגמר. לפני המשחק קיימה בני יהודה טקס לזכרו של עוז עזרא משה, אוהד הקבוצה שנרצח במסיבת הטבע ברעים ב-7 באוקטובר.

בני יהודה - הפועל פתח תקוה 4:0

נועלת טבלת ליגת העל עדיין מחכה לניצחון חוץ ראשון העונה בליגה, אבל בגביע יש לה כבר שניים כאלה. אחרי ה-2:4 המרשים על בני ריינה בסיבוב ח', הפועל פתח תקוה שברה בצורת של 22 שנה ללא ניצחון חוץ על בני יהודה (מאז ה-1:2 בליגת העל בנובמבר 2002) והביסה אותה בבלומפילד עם רביעייה נוספת, בדרך להופעה שנייה ברציפות ברבע גמר גביע המדינה.

מחזיקת הגביע מ-2017 ו-2019 העניקה מנוחה לכמה משחקני ההרכב מתוך מחשבה על המשך מאבקי העלייה בליגה, וגם הסיכוי הקל להפתיע חמק מידיה ברגע שגיא סיביליה הורחק בהחלטה מעוררת מחלוקת בדקה ה-13. המלאבסים שלטו עוד לפני כן, דניס אדנירן נעצר פעמיים אצל יהונתן שאבי ובדקה ה-54 נפרץ הסכר עם שער בכורה של הבלם האוסטרי ניקו אנטוניץ'. כאן המשחק נפתח והשאלה הייתה רק אחת: כמה? המחליפים אבי ריקן ואופק אושר נעזרו בשער עצמי של האקס ספיר איטח ודאגו לסיים את זה ברביעייה כואבת ומעוררת מחשבה מבחינת עומר פרץ, כתשעה חודשים אחרי ה-0:6 של המלאבסים במשחק העלייה מול בני יהודה. בני לם עם ניצחון ראשון כמאמן הפועל פתח תקוה ודחיפה מוראלית לקראת המשחק הקריטי מול הפועל תל אביב ביום שני.

משפחתו של עוז עזרא משה ז"ל, אוהד בני יהודה שנרצח במסיבת הטבע ברעים. קובי אליהו
טקס מרגש. משפחתו של עוז עזרא משה ז"ל/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 7: אדנירן בעט טוב מ-18 מטרים, שאבי היה עירני בשערה של בני יהודה והדף.

דקה 13: כרטיס אדום! גיא סיביליה פגע בצורה מסוכנת באדנירן על סף הרחבה ומנע ממנו לכבוש, אבל השופט מג'ד רושרוש כלל לא שרק לעבירה. לאחר זמן קצר קיבל איתות משופט המסך זיו אדלר לבדוק כרטיס אדום והרחיק את הקשר. בני יהודה ב-10 שחקנים.

דקה 36: הפועל פתח תקוה מתקשה למרות היתרון המספרי. אחרי דקות ארוכות ללא מצבים, אלימלך הרים מצד ימין והמגן השמאלי קיניונס בעט מהאוויר - גבוה מעל השער.

דקה 38: אדנירן נותר לבד מול שאבי אחרי טעות בהגנת בני יהודה, אבל בעט לגופו של השוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא סיביליה שחקן בני יהודה לאחר הרחקתו. קובי אליהו
גיא סיביליה לאחר הרחקתו/קובי אליהו

דקה 50: אלימלך שלח בכדור ארוך בצד ימין את באסי, שנכנס לרחבה וירה אל הפינה הקרובה והכניע את שאבי, אבל הוא היה בנבדל קטן והשער נפסל.

דקה 54: גול! שיבלי הרים כדור קרן מצד שמאל, אנטוניץ' הקדים את אג'יאפונג, נגח לאחור והכניע את שאבי. שער בכורה לבלם האוסטרי ו-0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 55: שיבלי כמעט כבש בעצמו הפעם, אבל שאבי הדף ואדנירן החמיץ מקרוב את הריבאונד.

דקה 71: קרן של בני יהודה כמעט הובילה לשוויון, אבל מזל נגח משישה מטרים מעל המשקוף.

דקה 74: גול! שאבי הדף רע לעבר בני, שהשתלט על החזה והסיט בראש לעבר ריקן ששלח שמאלית אדירה אל הרשת. יופי של ביצוע ו-0:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 79: גול! עידן ורד שלח כדור עומק לבר נאווי, הגנת בני יהודה הייתה מופקרת לגמרי ונאווי פרגן לאופק אושר שכבש שער קל. 0:3 להפועל פתח תקוה.

דקה 87: גול! בר נאווי העביר רוחב מצד ימין לעבר שכטר, אבל הכדור פגע בבלם איטח שכבש שער עצמי עבור הקבוצה בה החל את דרכו. 0:4 להפועל פתח תקוה.

ניקו אנטוניץ' שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
שער ראשון בישראל. ניקו אנטוניץ'/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה - הפועל ניר רמת השרון 1:2

אחרי ניצחון בדקה ה-96 על איחוד בני שפרעם שהציב אותה בפסגת הליגה הלאומית עם יתרון שמונה נקודות על פני המקום השלישי, עירוני קרית שמונה חיכתה הפעם לדקה ה-97 כדי לנצח שוב 1:2, הפעם בגביע מול הפועל ניר רמת השרון. האורחת הייתה הראשונה העונה שניצחה את קרית שמונה (1:2 בתוספת הזמן) והפתיעה עם שער מהיר של ריצ'רד קולה אמבומבו תוך 37 שניות, אבל רועי זיקרי שהבקיע שער נפלא לרשת שפרעם ירה מהאוויר את השוויון בדקה השלישית. הקצב המסחרר נמשך עם קורות והחמצות בשני הצדדים, נרגע מאוד לאחר רבע השעה הראשונה - עד לדרמה בסיום. בן רייכרט הורחק במהלך מטופש ואופייני בדקה ה-84 (אדום רביעי העונה בכל המסגרות) והלחץ של קרית שמונה השתלם עם פנדל בתוספת הזמן, ממנו עאיד חבשי סידר כרטיס לרבע הגמר לראשונה מאז 2017/18.

אבי ריקן שחקן הפועל פתח תקוה כובש מול בני יהודה. קובי אליהו
טכניקה נהדרת בבעיטה. אבי ריקן כובש/קובי אליהו
חמזה שיבלי שחקן הפועל פתח תקוה מול מוטי ברשצקי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
בישל מנקודת הקרן. חמזה שיבלי מול מוטי ברשצקי/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: גול! קולה אמבומבו הסתובב על קו ה-16 ובעט אל הפינה, צור רק נגע ונכנע. 0:1 מהיר ומפתיע לרמת השרון.

דקה 3: גול! איזו פתיחה למשחק בנתניה. זיקרי הגיב עם טיל מהאוויר מ-18 מטרים והשווה ל-1:1 עבור עירוני קרית שמונה.

דקה 8: ניב לבנת הניף את רגל ימין מקצה הרחבה, צור הדף בקצות האצבעות אל המשקוף, הכדור ניתז אל גבו ומשם ליד הקורה. כמה קרוב לשני של רמת השרון.

דקה 9: דאבל-פס נפלא בין שון עדרי לקולה אמבומבו, שמחמישה מטרים בעט לגופו של צור. איזה קצב.

דקה 13: קורה של קרית שמונה. יאיר מרדכי הצעיר סובב בימין מקו ה-16 ופגע בעמוד, לאחר מכן אונייקאצ'י נגח לידיו של עידו שרון.

דקה 69: אחרי כדור של קולה אמבומבו לקורה, כוכב יכול היה לכבוש לזכות רמת השרון, אבל נבלם לקרן.

דקה 84: כרטיס אדום! רייכרט פגע עם המרפק בפניו של טויטו והורחק אחרי בדיקת VAR. זה כבר אדום רביעי שלו העונה בכל המסגרות.

דקה 86: וודג'ה יכול היה להשלים את המהפך של קרית שמונה, אבל הסתובב ובעט החוצה מ-12 מטרים.

דקה 90+7: גול! נגיעת יד ברורה של גל מעתוק ברחבה זיכתה את המארחת בפנדל, וחבשי ניגש לנקודה הלבנה והכריע בקור רוח לפני ההארכה. 1:2 דרמטי לקרית שמונה.

שחקני בני יהודה מאוכזבים: שביט מזל (מימין), יזן נסאר, סתיו ישראלי, עדן אוטאצ'י. קובי אליהו
יחזרו להתרכז בליגה. שחקני בני יהודה מאוכזבים/קובי אליהו

שלישי בשמינית גמר הגביע:

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון (18:00)

מכבי נתניה - הפועל ירושלים (19:00)

הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully