וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה אישרו הכנסת קהל למשחק של מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס

28.2.2024 / 17:19

הצהובים יוכלו לארח ב-14 במרץ את משחק הגומלין בקונפרנס ליג עם קהל באצטדיון בבאצ'קה טופולה, בו שיחקו גם בשלב הבתים. אולימפיאקוס נחלצה מפיגור ושוב ניצחה בליגה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב תוכל לארח את אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג עם קהל. הצהובים אמורים לקיים את המשחק באצטדיון בבאצ'קה טופולה, סרביה, בו שיחקה גם בשלב הבתים של המפעל, והשאלה שהייתה פתוחה היא האם הקבוצה תוכל להכניס קהל. לוואלה! ספורט נודע כי בסרביה אישרו הכנסת קהל למשחק נגד היוונים שייערך ביום חמישי, 14 במרץ (22:00 שעון ישראל). המשחק הראשון ביוון יהיה שבוע לפני כן (7 במרץ, 19:45).

בהודעת המועדון נכתב: "ההחלטה התקבלה לאחר שההתאחדות המקומית אישרה את קיום המשחק עם קהל ביציעים וזאת לאחר הסיוע של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, שלקח חלק בימים האחרונים בשיחות עם ההתאחדות הסרבית והרשויות המקומיות. פרטים בנוגע להליך מכירת כרטיסים והמשחק יימסרו בהמשך".

כזכור, מכבי תל אביב עלתה אוטומטית מהמקום הראשון בשלב הבתים בקונפרנס ליג, כאשר את שני משחקי הבית האחרונים שלה קיימה ב-TSC ארנה בבאצ'קה טופולה, לשם נאלצה לנדוד בגלל המלחמה ואיסור אירוח המשחקים בארץ. היא ניצחה 2:3 את זוריה האוקראינית ולאחר מכן 1:3 את גנט הבלגית.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
יוון ואז סרביה. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

היריבה אולימפיאקוס גברה היום 1:2 את פנטוליקוס בחוץ במחזור ה-25 בליגה היוונית וחגגה ניצחון חמישי רצוף מאז מינויו של חוסה לואיס מנדיליבר. המאמן הספרדי ניצח פעמיים את פרנצווארוש של מוחמד אבו פאני בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג וכעת פעם שלישית בליגה, כשהפער מא.א.ק אתונה המוליכה עדיין עומד על חמש נקודות.

המארחת הובילה משער בדקה ה-33, אבל עצמי של סילבה טורחון בדקה ה-72 ושער ניצחון של המרוקני איוב אל קעבי שבע דקות לאחר מכן סידרו מהפך. אל קעבי הלוהט הבקיע בששת משחקיו האחרונים והוא מלך שערי הליגה היוונית עם 13 (לצד לורן מורון מאריס סלוניקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully