וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני ופרנצווארוש ניצחו בפנדלים, אבו עקל הורחק במדי גבאלה

קשר הנבחרת דייק ב-3:5 בדו-קרב מהנקודה הלבנה ועלה לרבע גמר הגביע ההונגרי. אבו עקל ראה אדום בתבוסה 4:0 לקרבאח. קלטינס וסט. ג'ונסטון הפתיעו את אברדין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.2/ספורט1

מוחמד אבו פאני העפיל הערב (רביעי) יחד עם פרנצווארוש לרבע גמר הגביע ההונגרי אחרי 3:5 בדרמת פנדלים מול דברצן. קשר נבחרת ישראל פתח בהרכב במשחק החוץ והשלים 120 דקות ב-1:1, כשאלכסנדר פשיץ' כבש מהנקודה הלבנה לקבוצתו (45+1) והמארחת איזנה (81). הכרעה לא הגיעה עד לדו-קרב, בו אבו פאני היה הבועט השני ודייק כמו יתר חבריו מול החמצה אחת של דברצן.

* פיראס אבו עקל הורחק בדקה ה-52 במשחק הביתי של גבאלה מול המוליכה קרבאח בליגה האזרית. הקשר הישראלי, שחזר רק בחודש שעבר לאחר היעדרות ממושכת בעקבות פציעה קשה בברך, פתח יחד עם אוסמה חלאיילה בהרכב של נועלת הטבלה ופגע בצורה גסה בקרסול של אדאמה דיאקבי, שחמש דקות לפני כן העלה את האורחת ליתרון. מול 10 שחקנים דהרה קרבאח ל-0:4 ויתרונה בפסגה עומד על 21 נקודות. גלעד אברמוב נותר על הספסל של נועלת הטבלה, שרחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים.

מוחמד אבו פאני, פרנצווארוש, מול סוטיריס אלכסנדרופולוס, אולימפיאקוס. רויטרס
יעבור שלב בגביע? מוחמד אבו פאני/רויטרס

* דוד קלטינס פתח כמגן ימני בניצחון החוץ המפתיע של סט. ג'ונסטון 0:2 על אברדין. אלקטינס הוחלף בדקה ה-80, שתי דקות אחרי השער השני של קבוצתו, שקטעה רצף של ארבעה הפסדים ונמצאת במקום ה-10 בליגה הסקוטית עם 27 נקודות אחרי 28 מחזורים.

* דן גלזר שיחק 67 דקות בהרכב אופי כרתים, שהפסידה 3:1 לוולוס במשחק חוץ במחזור ה-25 בליגה היוונית. גלזר ספג צהוב בדקה ה-17 וקבוצתו נערכת לפלייאוף התחתון ביוון, שכן נותר עוד מחזור אחד לסיום העונה הסדירה והיא במקום התשיעי ובמרחק 11 נקודות מהשישית בטבלה.

* יואב הופמייסטר שיחק 120 דקות בדרמה בגביע הפולני, בסיומה קבוצתו קורונה קיילצה ספגה בתוספת הזמן של ההארכה והפסידה 2:1 ליגלוניה ביאליסטוק ברבע הגמר.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהפסידה 3:1 ברבע גמר הגביע הקפריסאי אצל אומוניה ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully