וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 11 שנים: פנאתינייקוס ניצחה את ריאל מדריד בספרד

לסור (26 נק' ו-7 ריב') הוביל את פאו ל-86:97 על אלופת אירופה בהפסד הבית הראשון שלה העונה ביורוליג. אברמוביץ' (30 נק') להט ב-90:100 של פרטיזן על אנאדולו, וירטוס בולוניה גברה 74:87 על ולנסיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

פגרת הנבחרת הסתיימה והמחזור ה-27 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם שלושה משחקים, לא כולל המשחק של מכבי תל אביב נגד אלבה ברלין. פרטיזן בלגרד גברה על אנאדולו אפס, וירטוס בולוניה שבה לרביעייה הראשונה עם ניצחון על ולנסיה והתוצאה הגדולה של הערב הגיעה מבירת ספרד כשפנאתינייקוס ניצחה אחרי כמעט 11 שנים את ריאל מדריד בחוץ.

פרטיזן בלגרד - אנאדולו אפס 90:100

המפגש בין שתי הקבוצות שעדיין בונות על מקום בפליי-אין, ורוצות לזנב במכבי תל אביב ושאר הדבוקה שבמקומות 10-6 הסתיים בניצחון ביתי מרשים של הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'. כמו מכבי, גם פרטיזן עמדה על רצף של שלושה הפסדים לפני היציאה לפגרה, והערב היא התקרבה אליה עם הניצחון ה-13 שלה העונה. וויל קלייברן הוביל את אנאדולו ליתרון ברבע הראשון עם 17 נק', אבל זה היה המשחק של אלכסה אברמוביץ' שלהט עם 30 נק' בדרך לניצחון ביתי גדול.

וירטוס בולוניה - ולנסיה 74:87

האיטלקים איבדו גובה לפני הפגרה עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, והיו זקוקים לניצחון שיזניק אותם בחזרה למאבקים על מקומות 1-4 וירחיק אותם מהמלחמות על ההעפלה לפלייאוף. הם קיבלו את היריבה הכי טובה כנראה, חוץ מאלבה ברלין, שהיו יכולים לקבל הערב בדמותה של ולנסיה. כריס ג'ונס שוב היה הקלע הבולט בצד הספרדי עם 20 נק', אבל 16 נק' של מרקו בלינלי החזירו חזק את בולוניה לתמונת הטופ 4 לקראת היישרות האחרונה של העונה הסדירה ביורוליג.

מתיאס לסור פנאתינייקוס. GettyImages
ניצחון חוץ עצום. לסור/GettyImages

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 97:86

קרוב ל-11 שנים עברו מאז הפעם האחרונה בה פנאתינייקוס ניצחה במדריד. מאז האתונאים הספיקו להפסיד 12 משחקי חוץ ברצף והבלאנקוס התבססו כמשוכה כמעט בלתי עבירה מבחינתם, עם 16 ניצחונות ב-17 המפגשים האחרונים - בית או חוץ. המשחק נפתח כמו רוב המשחקים של ריאל העונה, עם דומיננטיות בצבע כשגרשון יאבוסלה (18 נק' ו-5 ריב') הוביל את הבלאנקוס ליתרון מוקדם, אבל הרבע השני היה שונה ב-180 מעלות. מתיאס לסור (26 נק' ו-7 ריב') לקח פיקוד והוביל את פאו למהפך עם יתרון שעמד על 11 לקראת הירידה להפסקה. פביאן קוזר (13 נק') סייע למארחת לחזור לעניינים כשהיתרון שוב עבר צד, אבל זה היה הערב של היוונים כשגם קוסטאס סלוקאס הצטרף לחגיגה (16 נק' ו-6 אס') והכריז - צריך לספור את פאו השנה כאלופה פוטנציאלית. לריאל זה הפסד הבית הראשון העונה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully