וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועה מגונה? הטיעון שלפי המסתמן יציל את רונאלדו מהרחקה

אף שבסעודיה דווח תחילה שיושעה לשני משחקים, חלוץ אל נאסר צפוי לשחק מול אל חאזם אחרי שהסביר: "באירופה רגילים לזה"

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

החלטת ועדת האתיקה בהתאחדות הסעודית צפויה להתפרסם מחר (חמישי) בנוגע לתנועה המגונה שביצע כריסטיאנו רונאלדו ביום ראשון האחרון. במדינה מהמפרץ טענו מוקדם יותר היום כי לאחר שהתאחדות הכדורגל המקומית פתחה בחקירה של האירוע, שבו הפורטוגלי הגיב לקריאות התגרות "מסי, מסי" מצד אוהדי שבאב אל אהלי, רונאלדו נמצא בסכנת הרחקה לשני משחקים וספיגת קנס כספי בנוסף.

עם זאת, בהמשך דווח שכריסטיאנו ככל הנראה יינצל מהרחקה ויוכל ליטול חלק במפגש עם אל חאזם מחר. זאת, לפי התקשורת הערבית, אחרי שהסביר בפני ועדת המשעת: "אני מכבד את כל המועדונים. התנועה שעשיתי מבטאת עוצמה וניצחון, היא אינה לא מוסרית. באירופה אנחנו רגילים לזה".

עוד נטען כי רונאלדו צירף בעדותו קטעי וידאו ממקרים דומים בליגות האירופיות שבהן שיחק, כאשר המסר שלו לוועדה נכתב במספר שפות לפני שתורגם לערבית.

יורחק משני משחקים? התנועה המגונה של רונאלדו

זה כבר המקרה השני בו רונאלדו מבצע תנועה שנתפסת כ"לא מוסרית" מאז שחתם באל נאסר, אבל כזכור, תגובות דומות שלו היו גם בשלבים מוקדמים יותר של הקריירה כאשר אוהדי הקבוצות היריבות קראו בשם של יריבו הגדול של CR7, ליאו מסי, על מנת להתגרות בפורטוגלי.

הכותב ומגיש הטלוויזיה וואליד אל פראג', מהמפורסמים בתחומו בערב הסעודית, אמר על המקרה בתחילת השבוע: "ועדת המשמעת עומדת בפני המבחן הכי גדול שלה. נחכה ונראה. לכל דבר יש גבול, לא משנה כמה אתה מפורסם. ככה מתנהלים בליגות הגדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully