וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קורל סימנוביץ': סרג'י רוברטו איבד בברצלונה מיליוני יורו

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 13:07

בברצלונה מדווחים: שחקן הבית הוותיק קיבל הצעה מהליגה בערב הסעודית אבל דחה אותה בגלל אשתו הישראלית והמלחמה בעזה, ויסתפק בחוזה צנוע בספרד. אז מה היעד הבא?

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

בברצלונה מדווחים: כדורגלן הקבוצה סרג'י רוברטו קיבל הצעה מהליגה הסעודית, ודחה אותה. שחקן הבית של בארסה, שמסיים את חוזהו הנוכחי במועדון ב-30 ביוני, קיבל הצעה "שמנה" מאל קדסיה מהליגה הבכירה בערב הסעודית, שאותה מאמן מיצ'ל הספרדי.

סרג'י רוברטו, קורל סמינוביץ'. Andreas Rentz, GettyImages
לא הכל בחיים זה כסף. סרג'י וקורל/GettyImages, Andreas Rentz

עם זאת, בברצלונה מדווחים שהשחקן כמובן היה מעדיף להישאר בבארסה, הקבוצה שבה גדל, אבל הסירוב שלו להצעה - שככל הנראה גבוהה במיליוני יורו מההצעה שיקבל מברצלונה שסובלת מבעיות כלכליות - נובע מ"נושאים אישיים". כידוע, אשתו של סרג'י רוברטו היא קורל סימנוביץ', הדוגמנית הישראלית, ועל רקע המלחמה בעזה, מעבר לסעודיה לא בא בחשבון מאחר שהוא "לא היה נותן לה להרגיש בנוח תחת הנסיבות".

חידוש החוזה שלו בבארסה עדיין באוויר. צ'אבי אישר את חידושו, אך המועדון לא נקט כל צעד עד כה. ייתכן שיוכל להמשיך לשנה נוספת בשל היותו קפטן, הצורך בשימור שחקנים ובגלל שכרו נמוך. ההחלטה הסופית תהיה תלויה במאמן החדש. בכל מקרה, סרג'י רוברטו ישמח לנסות את מזלו ב-MLS בארה"ב, דבר שהוא שוקל כבר תקופה ארוכה.

אגב, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי שחקנים נוספים של ברצלונה מבוקשים בערב הסעודית, וביניהם ראפיניה, רוברט לבנדובסקי ומארק אנדרה טר סטגן, שעדיין מחזיקים בחוזים בבארסה לשנים הבאות, אך ייתכן ובקיץ יהיו התפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully