וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של מכבי תל אביב יקבע לאן הולך הכדורגל הישראלי

מי יחשב מסלול מחדש ראשון - הקבוצות או ההתאחדות? הדיון היום בנושא הפחתת הנקודה ממאזנם של הצהובים בעקבות התפרעות האוהדים בדרבי, יהווה מקרה בוחן שיתווה את הדרך להמשך החקיקה בענף

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

דיון משמעותי וגורלי ייערך היום (רביעי) בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כשמכבי תל אביב והפועל תל אביב יערערו כל אחת בנפרד על עונש הפחתת נקודת ליגה, שהושת על כל אחת בבית הדין המשמעתי.

נשיא בית הדין העליון החדש עורך הדין עדי זרנקין יעמוד בראש ההרכב שישמע את הערעורים ואיתו יישבו יחד הדיינים פרופסור מיגל דויטש ודוד יהב.

בכל הקשור למכבי תל אביב ולהורדת הנקודה בגין אירועי הדרבי, ייצג את הקבוצה עורך הדין שלום מטלון ממשרדו של עורך הדין מורן מאירי, היועץ המשפטי של המועדון. אל עורך הדין מטלון תהיה שותפה עורכת הדין יעל מרגלית פרקליטת המועדון.

במכבי תל אביב טוענים כי הזיקוק אשר נורה לכיוון כר הדשא בדרבי לא פגע בדריק לוקאסן ולא גרם לו נזק והשחקן הגיש על כך תצהיר עוד בדיון המוקדם. ספק אם לוקאסן יגיע היום להעיד בבית הדין, מאחר שהתצהיר בעניינו מספיק.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הדיון עשוי לשנות את שיטת החקיקה. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

במכבי תל אביב טוענים שהמקרה הזה לא נכנס תחת הקטגוריה של שלושת המקרים שנחשבים לעבירה של התפרעות בנסיבות מחמירות. בהוראות השעה החדשות של התקנון מדובר על שלושה מקרים של התפרעות בנסיבות מחמירות: אירוע שהביא לפיצוץ המשחק, פגיעה פיזית בשחקן וגרימת נזק לשחקן או כל אדם על כר הדשא והשלכת אמצעים פירוטכניים מיציע ליציע. מאחר שלוקאסן טען כי לא נפגע ולא נגרם לו נזק, סבורים במכבי תל אביב כי זה לא המקרה להורדת נקודת ליגה.

זאת ועוד, במכבי תל אביב יטענו כי אב בית הדין המשמעתי עורך הדין ישראל שמעוני פסק בהחלטה עליה מערערים כי אין מקום להורדת נקודה בשונה מהדיינים עורכי הדין נועם לובין וגיורא לנדאו שפסקו כי צריך להוריד, כך שמכבי תל אביב תטען לא מעט על בסיס פסיקתו של שמעוני.

הערעור היום ותוצאותיו משמעותיות להמשך החקיקה בעניין העונשים לקבוצות. הקבוצות שרצו להפסיק עם עונשי הרדיוס והמשחקים ללא קהל, נכנסו לפלונטר של הורדת נקודות ואם הערעור של מכבי תל אביב לא יתקבל והורדת הנקודות לקבוצות תימשך, יצטרכו הקבוצות לחשב מסלול מחדש ולפעול כדי להדק את הוראות השעה בכדי לא להגיע למצב שבכל מחזור קבוצה עלולה לספוג עונש הורדת נקודת ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully