וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א החתימה את האנאס. נס ציונה: "הציעה סכום חסר תקדים"

28.2.2024 / 10:15

בעקבות השעייתו של מנפורד, האדומים החתימו לעונה וחצי את הגארד המתאזרח (30, 1.91), ששוחרר מנס ציונה תמורת פיצוי גבוה

מחאה אנטי ישראלית במשחק הנבחרת בסלובניה/באדיבות איגוד הכדורסל

הפועל תל אביב לא היססה לבצע מהלכים משמעותיים במהלך העונה הנוכחית, כשצירפה את וויל קאמינגס ודז וולס בעקבות פציעות של שחקני מפתח. כעת, לאור החלל שהותיר אקסבייר מנפורד שצפוי לספוג השעיה עקב שימוש בחומרים אסורים, היא השלימה צעד מפתיע והחתימה את דאסטי האנאס על חוזה לעונה וחצי

העסקה יצאה לפועל לאחר שהאדומים הגיעו להבנות עם עירוני נס ציונה על שחרורו של השחקן שפתח את העונה במדי הכתומים. לפי ההודעה הרשמית של נס ציונה, שחרורו של האנאס סוכם לאחר שהפועל תל אביב "הציעה סכום חסר תקדים" בתור פיצוי. "לאחר תחילת המלחמה וחזרת הליגה לפעילות בסוף נובמבר הייתה הנהלת המועדון בקשר רציף מול האנאס לגבי חזרתו לארץ ולקבוצה, וניסתה לשכנע את השחקן לחזור לקבוצה מספר פעמים ובכל דרך אפשרית. לצערנו השחקן סירב לאורך תקופה ארוכה לחזור ולכבד את חוזהו והחליט להישאר בארצות הברית", נמסר מנס ציונה.

"המועדון דחה בעבר הצעות ביי-אאוט גבוהות על שחקנים מובילים בשורותיו, מתוך מטרה להישאר תחרותיים תמיד. בימים האחרונים ביקשה הפועל תל-אביב לצרף את השחקן לשורותיה תמורת סכום כסף חסר תקדים במונחי העברות בליגה הישראלית. מתוקף העובדה שהשחקן לא משחק במדי נס ציונה בפועל כרגע ולמרות האכזבה מהתנהלותו, בחר המועדון לשחרר את השחקן להפועל מתוך מחשבה על עתיד המועדון".

האנאס צפוי לנחות בקרוב בישראל ועשוי לערוך את הבכורה שלו כבר השבוע. "טוב שדאסטי מצטרף אלינו. העומס שהקבוצה מצויה בו העונה הוא חריג ומחייב אותנו בהעמקה איכותית של הסגל על מנת להגיע לקו הסיום של העונה בכשירות אופטימלית", אמר מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו.

דאסטי האנאס. Sarah Reed, GettyImages
דאסטי האנאס/GettyImages, Sarah Reed

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההחתמה של הפועל תל אביב

האנאס (30, 1.91) הצטרף הקיץ לנס ציונה אחרי מספר שנים בליגת הפיתוח ובליגה האוסטרלית וקיבל אזרחות ישראלית בשל השורשים היהודים שלו. הוא הספיק לרשום הופעה טובה במחזור הפתיחה של ליגת העל נגד הפועל עפולה, יום לפני פרוץ המלחמה, אבל אחרי ה-7 באוקטובר עזב את ישראל ולא שב. בנס ציונה ניסו להחזירו מספר פעמים, אך ללא הצלחה. לאחרונה שיחק האנאס עם נבחרת ארצות הברית במוקדמות האמריקאפ ואף קלע 19 נקודות ב-13 דקות נגד קובה.

האדומים יחזרו לפעילות במוצאי שבת הקרובה נגד הפועל חולון. בקבוצה יידעו לקראת סוף השבוע האם קייל אלכסנדר ועידן זלמנסון יוכלו ליטול חלק במשחק, כשנכון לעכשיו השחקן היחידי שבטוח מחוץ למשחק הוא אקסביאר מנפורד שמושעה בשל עבירות סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully