וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס מתפוצץ: "אלוהים רואה הכל וכנראה פצע את השופט"

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 10:32

הקשר הגרמני של ריאל מדריד עדיין זועם על הכרטיס הצהוב שספג מול סביליה, מסביר למה התפרץ ומה עומד מאחורי המחווה המרגשת של סרחיו ראמוס

תקציר: מאיורקה עלתה לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המלך הספרדי, אחרי שגברה בפנדלים 4:5 על ריאל סוסיאדד/ספורט1

טוני קרוס לא נוהג להתעמת עם שופטים ולמחות. הגרמני של ריאל מדריד נחשב לשחקן מאוד רגוע, שכמעט אף פעם לא נגרר, מתלהם או מתווכח. אבל ביום ראשון האחרון, במשחק של ריאל מדריד מול סביליה, קרוס ספג כרטיס צהוב בדקה ה-35, אחרי שהפגין במחאה בצורה חריפה בפני השופט דיאז דה מרה, ששרק לעבירה של קרוס על אייזק רומרו

בהילוך החוזר נראה בבירור שהיה זה שחקן סביליה שהתנגש בקרוס, שלמעשה ניסה להתרחק ולהימנע ממגע. זה לא עזר לו, נשרקה נגדו עבירה, והוא רתח על המגרש, התווכח עם השופט, ולמעשה מי שהרגיע אותו היה סרחיו ראמוס, יריבו מסביליה וחברו לשעבר.

קשר ריאל מדריד טוני קרוס זועם על השופט. JAVIER SORIANO / AFP, GettyImages
קשר ריאל מדריד טוני קרוס זועם על השופט/GettyImages, JAVIER SORIANO / AFP
קשר ריאל מדריד טוני קרוס זועם על השופט. רויטרס
עמד מטר מהאירוע. השופט/רויטרס

יש לציין שברשתות החברתיות אוהדים של ברצלונה טענו ששער הניצחון של ריאל מול סביליה היה לא חוקי, מכיוון שהיה נבדל בהגבהה לעבר הרחבה (שנהדפה ללוקה מודריץ', ששיחרר בעיטה מושלמת לרשת), אבל לטענת קרוס, השופט היה נגד ריאל.

"אני חושב שבמחצית הראשונה כל ההחלטות הגבוליות הוא שרק נגדנו", אמר קרוס, "אפילו במהלכים שבהם לא היה כלום. מה שהכעיס אותי כל כך בכרטיס הצהוב שספגתי זה שהשופט היה בעצם במרחק של מטר מהמהלך. זה היה מטורף. בעיקרון, ניסיתי להתרחק מהיריב. אני רואה אותו מתחיל לכדרר באזור שלו ואני יכול לראות שהוא רוצה להתנגש בי. אז אני אפילו מתרחק כדי שלא יהיה לו הרבה מגע איתי, אבל הוא שורק עבירה. זה היה רק ​​הדובדבן שבקצפת. אלוהים רואה הכל וכנראה פצע את השופט בכף הרגל. היו 80,000 צופים וכולם היו מיואשים מהשיפוט שלהם".

קרוס הוסיף ש"היו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות ממש טובות רגע לפני שהשופט עצר את המשחק כי הוא נפצע. השופט באמת עשה הכל לא בסדר, הוא אפילו נפצע ברגע שהיה הכי גרוע מבחינתו לעצור בו את המשחק. באמת צריך לומר שהשופט הרביעי הוא שופט הרבה יותר טוב מדיאז דה מרה. הוא עשה עבודה טובה".

סרחיו ראמוס מנסה להרגיע את טוני קרוס במשחק של ריאל מדריד מול סביליה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
סרחיו ראמוס מנסה להרגיע את טוני קרוס במשחק של ריאל מדריד מול סביליה/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

כאמור, סרחיו ראמוס היה זה שהרגיע את קרוס מחשש שיספוג את הצהוב השני. "הם לא היו נותנים לי כרטיס צהוב שני", אמר קרוס, "באותו הרגע הרגשתי שהכל בשליטה. זה נחמד מצד סרחיו ראמוס לשים לב לזה ככה. הוא היה במצב הזה הרבה פעמים והוא מכיר את זה. רק שאצלו זה בדרך כלל כן עבירה, והוא נסער באותה מידה", סיכם קרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully