וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אמבפה אמר לאמיר קטאר? דיווחים סותרים יוצרים מתח במדריד

בספרד הרגיעו וטענו ש"כולם מודעים לסיטואציה" של כוכב פ.ס.ז' ושהוא בדרך למדריד, אבל בצרפת טוענים: אמבפה הכחיש בפגישה המלכותית עם אמיר קטאר ונשיא צרפת שהוא חתם בריאל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

ריאל מדריד עקבה בדריכות ועם מידה של חשש אחר הפגישה המלכותית של קיליאן אמבפה עם נשיא צרפת ואמיר קטאר, שיח' תמים בן חמד אל תאני. כזכור, אמבפה הגיעה לארוחת ערב חגיגית בארמון האליזה לצד מספר דמויות מוכרות בצרפת (ביניהן גם אנשי ספורט נוספים), ולצד הטקסית והפורמליות, הפחד בספרד היה שאל תאני, הבעלים של פריז סן ז'רמן, "ינצל" את הפגישה החטופה כדי להגיש לו הצעה חדשה שאי אפשר לסרב לה, ויגרום לו לסגת מהסיכום העקרוני עם ריאל מדריד.

אבל התמונות הראו אחרת. באחד מהרגעים תועד הנשיא אל תאני מתקרב לאמבפה ולוחש באוזנו בחיוך: "אתה שוב עומד לעשות לנו בעיות, אה?", רמז אפשרי על כך שהעזיבה מתקרבת. בסוף הפגישה נראה אל תאני ניגש פעם נוספת לאמבפה, לוחץ את ידו ומאחל לו בהצלחה, אקט שהתפרש כמעין ברכת הדרך עבור החלוץ.

כך או אחרת, ריאל מדריד צפתה בתמונות, ונשמה לרווחה. "ריאל כבר יודעת שהעסקה כביכול סגורה, אבל ניסיון העבר שלה עם אמבפה מוכיח שהכל יכול להשתנות ברגע. היה חשש במועדון, אבל כעת הוא התפוגג", כתבו ב"מארקה".

קיליאן אמבפה בביקור בארמון האליזה. Chesnot, GettyImages
שום דבר כבר לא יניא אותו מההחלטה? אמבפה אמש/GettyImages, Chesnot

לפי פבריציו רומאנו, ה"פאניקה הייתה מיותרת מלכתחילה". לדבריו, "אמיר קטאר מודע לסיטואציה של אמבפה כבר מחודש פברואר. העזיבה שלו כבר הוכרעה והוחלטה, ולקטארים אין שום כוונה לעשות מחטף של הדקה ה-90. גם אמבפה כבר 'נסגר' בעניין. הוא לא מתכוון לשנות את דעתו".

עם זאת, בהמשך היום הגיעו דיווחים סותרים מצרפת. על פי מספר עדים מהאירוע, אמבפה "לא ברח משאלות בנוגע לעתידו ועל מעברו לריאל מדריד", כך טוענים בRMC. על פי הדיווח, אמבפה "טען שכלום לא סגור, והכחיש את הטענה שחתם בריאל, בניגוד להצהרות של כלי התקשורת בספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully