וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א צפויה להיקנס: "מה ציפו, שנרשום שחקנים לא כשירים?"

28.2.2024 / 7:35

הצהובים מגיבים לטענות שרשמו עשרה שחקנים בלבד מול רמת גן כולל חמישה ישראלים, כביכול בניגוד לתקנון. המנהלת צפויה להסתפק בעונש מינימלי. דיברתולומיאו יחבור לקבוצה בברלין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה אתמול (שלישי) מפגרת הנבחרות כשניצחה בצורה חלקה 71:88 את מכבי רמת גן, וטיפסה לראשונה העונה לראשות טבלת ליגת העל. הצהובים המריאו כבר הבוקר לברלין לקראת משחק היורוליג מחר (21:00) נגד אלבה ברלין.

על הפרקט הסתדר עודד קטש עם סגל חסר. רומן סורקין פצוע, ג'ו תומאסון וחסיאל ריברו היו עם הנבחרות שלהם, ואילו ג'ון דיברתולומיאו המריא לארצות הברית להלווית סבתו. אחרי שג'וש ניבו הסתבך בבעיית עבירות, ג'ייק כהן שיחק כסנטר לדקות רבות. "שיחקנו חזק לאורך כל 40 הדקות", ציין כהן, שמעבר ל-19 נקודות גם סיפק 3 חסימות בהגנה, "רמת גן יריבה מוכשרת ולעצור אותם על 71 נקודות זו תוצאה טובה. כשאתה משחק הגנה כזאת, זה הופך את החיים להרבה יותר קלים".

הצהובים הסבירו אמש את העובדה שרשמו רק עשרה שחקנים בסגל למשחק, מתוכם רק חמישה ישראלים, פחות מהמותר בתקנון מנהלת הליגה, בכך שאין להם שחקנים בריאים שיכלו לרשום. "רשמנו שחקנים צעירים כמו עומר מאייר וגולדמן, מה ציפו, שנרשום את רומן שיודעים שהוא לא כשיר? צריכים להיות אמיתיים", אמרו במועדון. במנהלת הליגה יבחנו את הסיטואציה, והצהובים צפויים ככל הנראה לקנס כספי בלבד.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שמיכה קצרה. קטש ורפי מנקו/ברני ארדוב

במכבי יערכו הערב את האימון המסכם בברלין לקראת המשחק הראשון ביורוליג מזה שלושה שבועות. דיברתולומיאו, תומאסון וריברו יצטרפו לקבוצה לקראת המשחק, כשסורקין אמור להיות הנעדר היחיד מהסגל.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully