וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הגיעה לשלב האחרון: 4 המועמדים לאימון הקבוצה

הנהלת ברצלונה גיבשה רשימה סופית של ארבעה מועמדים לרשת את צ'אבי: הבעיות, המועדפים, ההחלטה ולוח הזמנים שגיבש דקו

החמישייה של ארלינג הולאנד במדי מנצ'סטר סיטי בגביע/ספורט1

ב-27 בינואר מאמן ברצלונה צ'אבי הרננדס הודיע ​​שהוא עוזב את בארסה בתום העונה למרות שעדיין יש לו חוזה בתוקף. המאמן יצא בהצהרה אחרי סדרה של תוצאות רעות, וסימן את הדרך להנהלה להתחיל פרויקט ספורטיבי חדש. כעת ברצלונה מחפשת את המאמן המתאים שייקח את המושכות לטווח ארוך.

בחודש האחרון נערכו חיפושים ובירורים, והתגבשה רשימה של ארבעה שמות אחרונים: רוברטו דה זרבי, האנסי פליק, יוליאן נגלסמן ותומאס טוכל. ההחלטה הסופית לא אמורה להימשך יותר מחודש והיא תתקבל על ידי המנהל המקצועי דקו יחד עם נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה.

יוליאן נאגלסמן. Alexander Hassenstein, GettyImages
נראה מועמד בכיר. נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein

בברצלונה חלמו על חזרה של פפ גווארדיולה או ניסיון לשכנע את יורגן קלופ להגיע. אבל מאמן ליברפול עדיין נראה נחוש לעשות שנת שבתון. דה זרבי, מאמן ברייטון, פופולרי מאוד ומוערך, האיטלקי היה רוצה לאמן את בארסה, אבל יש לו סעיף יציאה של 15 מיליון יורו שברייטון לא מתכוונת לנהל עליו משא ומתן. בבארסה לא רוצים לשלם את זה, כי זה אומר סיכון גדול מאוד ותוספת לחץ על המאמן.

האנסי פליק ללא קבוצה, תומאס טוכל יהיה חופשי ב-30 ביוני מבאיירן מינכן, יוליאן נגלסמן יעזוב את נבחרת גרמניה. על פי המידע הקיים בבארסה, השלושה מאוד רוצים להוביל את הפרויקט.

עוד בוואלה!

מסי בשער 10? ברצלונה תעניק שמות לשערי הכניסה בקאמפ נואו

לכתבה המלאה
רוברטו דה זרבי, מאמן ברייטון. Richard Heathcote, GettyImages
סיפור יקר. דה זרבי/GettyImages, Richard Heathcote

בבארסה יש ספקות לגבי פליק כבר זמן מה למרות שהוא מיוצג כעת על ידי פיני זהבי, המקורב מאוד למועדון. טוכל מוערך, אבל העונה הרעה שלו בבאיירן הופכת אותו לאופציה מסוכנת. נאגלסמן בעמדה נוחה, כי השיטה שלו מתאימה לקבוצה. כעת דקו יעשה צעד ויפנה למאמנים, הבחירה אמורה להתקבל בסוף מרץ כדי להתחיל את התכנון עם המאמן החדש לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully