וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי בישל, ניימיכן בגמר הגביע ההולנדי לראשונה מאז 2000

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 0:41

צפו: המושאל ממכבי חיפה הכין את השוויון של אוגאווה (60) בדרך ל-1:2 על קאמבור בהארכה. מחכה למנצחת בין פיינורד לכרונינגן. ליון עלתה לחצי גמר הגביע הצרפתי

תקציר: ניימיכן גברה 1:2 על קאמבור בהארכה בחצי גמר הגביע ההולנדי, צ'ארון שרי בישל/ספורט1

צ'ארון שרי זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות ושיחק בליגת האלופות, אבל את גביע המדינה לא הניף. אולי הוא יצליח לעשות את זה שוב בהולנד, שם העפיל הערב (שלישי) עם ניימיכן לגמר אחרי ניצחון חוץ 1:2 בהארכה על קאמבור. המארחת, שנמצאת במקום השביעי בליגת המשנה, הוליכה משער בנגיחה של רוברטס אולדריקיס בדקה ה-24, אבל שרי שהיה על המגרש 120 דקות וניווט את המשחק של קבוצתו, בישל מנקודת הקרן את השוויון של היפני קוקי אוגאווה בדקה ה-60. יספר סילסן הציל את ניימיכן בדקה ה-87 מול נגיחה של מילאן סמיט ושלח את המשחק להארכה, בה עוד יפני, קודאי סאנו, השלים מהפך בדקה ה-99.

ניימיכן שבה לגמר הגביע לראשונה מאז שנת 2000, אז הפסידה 2:0 לרודה. גם שני הביקורים הקודמים שלה בגמר הסתיימו בהפסדים (לאייאקס בצמד מפגשים ב-1983 ולברדה ב-1973) והיא במרחק 90 דקות מתואר היסטורי.

צ'ארון שרי שחקן ניימיכן לפני פדה דה יונג שחקן קאמבור. Soccrates Images, GettyImages
צ'ארון שרי בחצי הגמר מול פדה דה יונג/GettyImages, Soccrates Images

כעת היא ממתינה לעולה מחצי הגמר השני, בו האלופה פיינורד תארח ביום חמישי את כרונינגן, הקבוצה איתה זכה שרי בגביע ב-2015 וכיום משחקת גם היא בליגה השנייה (מקום שישי). הגמר ייערך ב-21 באפריל ברוטרדם.

מאז המעבר לניימיכן, שרי בן ה-35 הבקיע בשני משחקיו הראשונים בהולנד והכין את השער העצמי באמסטרדם, שם קבוצתו חילצה 2:2 דרמטי מאייאקס והיא כרגע במקום השביעי בליגה הבכירה. ביום חמישי האחרון הגיע במפתיע לבלגיה ותמך בשחקני מכבי חיפה במשחק מול גנט, בדרך לשמינית גמר הקונפרנס ליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוקאס פרי שוער ליון. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
העלה את ליון לחצי הגמר. לוקאס פרי/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

* ליון עלתה לחצי גמר הגביע הצרפתי בזכות ניצחון 3:4 בפנדלים על שטרסבורג, אחרי 0:0 ב-90 דקות נטולות מצבים. לוקאס פרי, שוער המשנה הברזילאי של ליון בהופעתו השנייה בסך הכול, עצר את הפנדל הראשון של תומא דלאן וראה את הקפטן המקומי לוקא פראן בועט מעל השער בבעיטה החמישית. ליון לא נזקקה לבעוט בעצמה בפעם החמישית ועלתה לחצי הגמר שנה שנייה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully