וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פ.ס.ז' לחטופים בעזה: צפו באמבפה ואמיר קטאר מגיעים לארמון האליזה

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 22:13

כוכב פריז סן ז'רמן הגיע לארוחה חגיגית עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ועם אמיר קטאר, שהוא הבעלים של פ.ס.ז'. אילו נושאים על הפרק?

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

קיליאן אמבפה ואמיר קטאר הגיעו הערב (שלישי) לארמון האליזה בפריז לפגישה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. שיח' תמים בן חמד אל תאני (שהוא גם הבעלים של פריז סן ז'רמן) הגיע לבירת צרפת על מנת לעזור לתיווך במשא ומתן על הפסקת האש בין ישראל לחמאס ושחרור החטופים בעזה, והתקבל הערב לארוחה חגיגית בארמון על ידי הנשיא מקרון ואשתו. אמבפה, על פי הדיווחים, הוזמן לאירוע רק כ"אישיות ספורטיבית בולטת" בצרפת לפני המשחקים האולימפיים במדינה.

נשיא צרפת עמנואל מקרון לצד אשתו בריג'יט מקרון מארחים את אמיר קטאר שיח' תמים בן חמד אל תאני. רויטרס
נשיא צרפת עמנואל מקרון לצד אשתו בריג'יט מקרון מארחים את אמיר קטאר שיח' תמים בן חמד אל תאני/רויטרס

עם זאת, מדובר במפגש שמעורר עניין גדול בצרפת, גם מבחינה ספורטיבית, ואין מנוס מספקולציות, וישנם דיווחים שטוענים כי ייעשה ניסיון במהלך האירוע לשכנע את אמבפה להישאר בפריז סן ז'רמן. כזכור, נשיא צרפת מקרון היה דמות מפתח בהחלטה של אמבפה לחדש את החוזה בפ.ס.ז' בקיץ 2022, כאשר החתמתו בריאל מדריד נראתה סגורה. התערבותו הייתה מכרעת, וכך גם התערבותו של אמיר קטאר, הבעלים של פ.ס.ז', שהציע סכומי עתק לכדורגלן כדי להשאירו, חודשים לפני המונדיאל בקטאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קיליאן אמבפה מתארח בארמון האליזה לארוחה חגיגת עם הנשיא מקרון. רויטרס
קיליאן אמבפה מתארח בארמון האליזה לארוחה חגיגת עם הנשיא מקרון/רויטרס

בצרפת טוענים שמקרון מנסה לשכנע את אמבפה להישאר מאחר שהוא יודע שעזיבתו היא נזק עצום לכדורגל הצרפתי. לשם המחשה, הליגה העמידה למכירה את זכויות השידור בטלוויזיה לתקופה 2024-2029 וטרם קיבלה הצעה, כאשר לכולם ברור שאם אמבפה עוזב הערך והעניין של הליגה יורדים משמעותית.

עם זאת, רוב כלי התקשורת טוענים כי עתידו של אמבפה לא יידון במפגש הפסגה. על פי העיתונאי פבריציו רומנו, במדריד לא חוששים שהפגישה היום יכולה לטרפד את המעבר של אמבפה לריאל בקיץ, והפגישה לא קשורה לעסקה הגדולה.

כזכור, גם נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, יהיה חלק מהשיחות בקטאר בימים הקרובים שמטרתן לקדם עסקה לשחרור החטופים הישראלים משבי חמאס בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully