וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מחודשת לנמרוד לוי בירושלים נגד חולון הפצועה

משחק השלמה מהמחזור השני (רביעי, 19:40): האדומים ינסו לעצור את הרצף השלילי בליגה, כשיארחו עם שחקן החיזוק החדש-ישן את הסגולים שחסרים את האריס, דאוסון וסמית'

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 19:40) עם משחק השלמה מהמחזור השני בו תארח הפועל ירושלים את הפועל חולון. שתי הקבוצות נפגשו העונה בחצי גמר גביע ווינר, כשירושלים עוברת בקלות את חולון בדרך לזכייה בתואר. ערב המשחק מדורגת ירושלים במקום השישי עם שמונה ניצחונות ושישה הפסדים, חולון מדורגת במקום החמישי עם שבעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

הפועל ירושלים יצאה לפגרת הנבחרת עם הפסד ביתי למכבי תל אביב שהיה השלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה, ועל הדרך איבדה לתקופה הקרובה את גבי צ'צ'אשוילי שסובל מפציעה בברכו. בבירה החליטו שלא להמתין, צירפו את נמרוד לוי על חוזה לשלוש שנים וחצי, והוא יערוך את הבכורה שלו נגד חולון. במועדון ניסו לצרף במהלך הפגרה גם את איתי מושקוביץ', על מנת לפתור את בעיית הרכז הישראלי ממנה סובלים מפתיחת העונה, אך ללא הצלחה. זאק הנקינס וברינטון למאר לא יתלבשו למשחק.

ליוואי רנדולף כריס ג'ונסון הפועל ירושלים. דני מרון
הזדמנות לשפר את המאזן. הפועל ירושלים/דני מרון

בניגוד לירושלים, הפועל חולון יצאה לפגרה ברגל ימין. הקבוצה של עמית שרף גברה בחוץ על הפועל חיפה ואז הפתיעה בבית את הפועל תל אביב, וחזרה לשישייה הראשונה של הטבלה. חולון מתמודדת עם מכת פציעות גדולה כשסי ג'יי האריס, שון דאוסון וג'סטין סמית' ממשיכים להיעדר, כשרק הראשון קרוב לחזרה למגרשים, וגם שחקן החיזוק החדש טאג'יר מקול עוד לא נחת, ויערוך את הבכורה שלו אולי נגד הפועל תל אביב במוצאי שבת. עם זאת, בחולון מאמינים בסגל שניצח את מוליכת הטבלה לפני הפגרה ומקווים למשחק תחרותי בארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully